Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

Fastaval (2016)

Fastaval

Ort: Mariagerfjord Gymnasium, Hobro, Dänemark 🗺️
Datum: 23. - 27. März 2016

Teil von: Fastaval

Über den Kongress:

General: Astrid Andersen

Tema: Tilbage til 80'erne

Æresgæst: Jackson Tegu

Herunterladen

PDF Programm [Dänisch] (1,8 MB)

Szenarien

💾 "Heroes" Mo Holkar
#Feminism Muriel Algayres
Frederik Berg
Emily Care Boss
[…]Sarah Lynne Bowman
Misha Bushyager
Baptiste Cazes
Rowan Cota
Tora de Boer
Karin Edman
Julia Bond Ellingboe
Ann Kristine Eriksen
Katrin Førde
Kajsa Greger
Laura Guedes
Elsa Helin
Kat Jones
Kaisa Kangas
Dominika Kováčová
Frida Karlsson Lindgren
Kira Magrann
Jason Morningstar
Elin Nilsen
Siri Sandquist
Laura Simpson
Lizzie Stark
Sofia Stenler
Agata Świstak
Leïla Teteau-Surel
Cathriona Tobin
Evan Torner
Moyra Turkington
Susanne Vejdemo
Livia von Sucro
Anna Westerling
Tobias Wrigstad
💾 600 Jonas Trier
💾 Avanceret gruppeterapi Edin Janković Šumar
💾 Byen og bæstet Mikkel Bækgaard Systemløst
Captive in Crystal Pathfinder
CULT Simon Steen Hansen
💾 Da Capo Jacob Schmidt-Madsen
Dancing Across the Universe Aaron Vanek Songlines
💾 Death of a Playwright Elias Helfer
💾 Den uendelige, tomme by Mads Egedal Kirchhoff
Det' bare Johnny Anne Vinkel
Diego Amadeus Morten Jaeger
Dobbeltbinding Morten Jaeger Systemløst semilive
💾 Eden i haven Lasse Arnsdorf Pedersen
💾 En (slags) kærlighedshistorie Mads Brynnum
Jonas Ellemand
Eye of the Beholder Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
Faithless and Forgotten, Part 1: Let Bygones Be Pathfinder
Faithless and Forgotten, Part 2: Lost Colony of Taldor Pathfinder
💾 Felicide Lasse Blichfeldt Hansen
Fladlandssagaen LARP
Forest Ghosts Jackson Tegu LARP
Frankenstein's Creatures Graham Walmsley
💾 Gargantuan Troels Ken Pedersen
Glitch Iteration Jackson Tegu
Greven og dragen Sebastian Odsgaard Kristensen
Benjamin Odgaard Mikkelsen
D&D 5th Edition
💾 Hinterlandet: Dragen vågner Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
💾 Hinterlandet: Dragen vågner - Byen, der sank Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
💾 Hinterlandet: Dragen vågner - Den gyldne hånd Tore Benjamin Parmo Bro
Morten Greis Petersen Fakkelskov
Hinterlandet
💾 Hinterlandet: Dragen vågner - Den syngende vinds tempel Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
💾 Hinterlandet: Dragen vågner - Porten til Drømmeriget Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
💾 Hinterlandet: Dragen vågner - Tårnet i skoven Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
💾 I Don't Like Mondays Ann Kristine Eriksen
💾 I mit sted Terese M. O. Nielsen
💾 Indtil vi finder ham Anders Troelsen
Rasmus Troelsen
Systemløst
💾 Legenderne om Kamelot Louise Floor Frellsen
Johanne Schilling
💾 Når den sidste sol dør Mads Egedal Kirchhoff
💾 Old Friends Ole Peder Giæver
Jason Morningstar
Ond død Lars Kaos Andresen
Outpost LARP
💾 Paladins lampe Kristoffer Apollo
Christian Savioli
Systemløst
💾 Pastwatch Denise Brødløs Færge
💾 På røven i Marienburg Kristian Bach Petersen (Warhammer-setting / eget system)
💾 Qivittoq│Fjeldgænger René Toft
See Me Now Liz Gorinsky
Sara Williamson
💾 Skridt for skridt Mikkel Bækgaard
Socialismo y Muerte Eleonora Andrea Kapow
💾 Testamentet Lars Kaos Andresen Systemløst
Thank You Kindly Jackson Tegu
The Blakros Connection Pathfinder
The Bronze House Reprisal Pathfinder
The Consortium Compact Pathfinder
The Deepmarket Deception Pathfinder
💾 The Intrepid Seven: A Space Colony Diary of a Septad Jacqueline Bryk
Evan Torner
LARP
The Silverhex Chronicles Pathfinder
💾 Trigger Warning Oliver Nøglebæk
💾 Udsigten fra Sprogø Marie Skouenborg
💾 Under regnbuen Nina Runa Essendrop
💾 Vil du se vores klamme zombie? Jesper Stein Sandal
💾 Werwolf René Toft
Wong Feis kro Morten Greis Petersen Fakkelskov Kineserier
💾 YOLO Lasse Blichfeldt Hansen

Brettspiele

A Dishonest Adventure Jonas Boel
Sarah Iversen Damm
Stefan Nordborg Eriksen
Christian Kajsing
Air Traffic Control Morten Lund
Battleground Morten Hartelius
Blades, Bows & Fireballs Allan Kirkeby
Box Office Max Møller
Probeabwicklung Burger Academy Jeppe Norsker
Café Life Kåre Storgaard
Care & Love Thomas Felding
Asbjørn Olsen
Counter Defense Jens Christian von Holck
Dværgekongens Nye Rustning Sven Schiøtte Strandbygaard
Grand Theft Otto Peter Brodersen
Heroes of the Burning Suns Emil Larsen
Ia! Ia! Martin Bødker Enghoff
💾 Jumping Frog Lars Wagner Hansen
Kosmonauter i Krise Morten Brøsted
Midsummer Nathan Hook
Mother Håkan Almer
Orbit Troels Vastrup
Pax Solaris Johannes Følsgaard
Stick Stack Mads Havshøj
Kåre Torndahl Kjær
Stranded Per Alexander Bruhn

Fastaval Junior

💾 Deep One Daiquiri Lars Kroll
Drillehobbitter Johannes Busted Vestergaard
💾 Paninaro Oliver Nøglebæk
Kristian Bach Petersen
Pirates of Zabor II - Det sunkne tempel Jens Thorup Rasmussen
Prinsessen og dragen Anne Vinter Ratzer

Preise

Æresottoen

Simon James Pettitt
Han har taget billeder til Fastaval, skrevet scenarier, lavet en avis, bygget LEGO-modeller af scenarier og meget mere. Skal man sige noget om Simon, må det være, at han har et imponerende gåpåmod og en vilje, der får ideer ført ud i livet. Det er et karaktertræk, det er svært ikke at respektere. Derudover er han hovedmanden bag Black Box Horsens, der har været med til at introducere freeform-rollespil til nye og især internationale målgrupper. Simon James Pettitt er nomineret til Fastavals Æresotto 2016, fordi han er en af de folk i miljøet, der igen og igen får ting til at ske, og er med til at sprede Fastavals scenariekultur ud i landet.
Anna Westerling
Fastaval er kendt i mere end bare Danmark, og en af grundene til det er Anna Westerling. Hun har været en fantastisk ambassadør for kongressen i både Norden og resten af verden, og har gjort et stort stykke arbejde for at udbrede kendskabet til Fastaval udenfor Fastavals egne grænser. Inspireret af bl.a. Fastaval, har hun startet Stockholm Scenario Festival, og hun kan tilskrives en god del af æren for at lokke så mange udlændinge til Danmark for at spille rollespil. Anna Westerling er nomineret til Fastavals Æresotto 2016, fordi hun ikke bare gør Fastaval bedre og mere inkluderende, men fordi hun er med til at brede Fastaval ud til resten af verden.
Peter Lind
Enhver der har været på Fastaval ved, at der bag Generalen er et helt skyggemaskineri, der får hjulene til at dreje rundt. Et af de vigtigste tandhjul i det maskineri hedder Peter Lind. Han har i en årrække stået for IT-system og tilmelding, og selv om hans gerninger ikke er glamorøse eller flashy, så er det med til at gøre Fastaval mulig. Alle, der har indsigt i, hvad der foregår bag scenerne, ved, hvor vigtig Peter er for Fastaval. Peter Lind er nomineret til Fastavals Æresotto 2016 fordi han gør en fantastisk indsats for Fastaval.
Ida Kirstine Jensen
Ildsjæle er der mange af, men få af dem er ligeså ihærdige som Ida Kirstine Jensen. Hun har været Fastaval-arrangør i årevis, og har stået for både kiosk og FastaWear. En af de ting, hun har arbejdet hårdt for, er at give unge en chance, og hun har lagt en stor indsats for at gøre Fastaval for et mere trygt og rart sted at være for de unge deltagere. Skal man kalde Ida for noget, så må det være Fastaktivist, og uden dem står vi i stampe. Ida Kirstine Jensen er nomineret til Fastavals Æresotto 2016, fordi deltagerkultur i sidste ende ændres af deltagerne, og dem der tager slæbet - og det gør Ida.
Anders Berner
Der findes 3,8 millioner gode grunde til, hvorfor Anders Berner skulle have Æresottoen. Det er nemlig tallet for, hvor mange kroner Anders gennem sit utrættelige arbejde skaffede rollespilsmiljøet sidste år. Hans rollespilskarriere startede tilbage i 1990’erne, og siden da har han lavet alt fra at medbringe rygertelt til Fastaval til at lave rollespil i Palæstina. Anders Berner er nomineret til Fastavals Æresotto 2016, fordi han er et sympatisk powerhouse i vores miljø, som det er svært at komme uden om.

Bedste Innovation

Kosmonauter i Krise
Rejsen til Neptun er lang og farefyldt. Især når rumskibet er faldefærdigt, de medrejsende upålidelige og Kreml hvert øjeblik kan skifte mening om, hvad missionen egentlig går ud på. Heldigvis kan den kunstige intelligens, Babushka, hjælpe med de ting, vi ellers ikke kunne nå - og hun kunne aldrig finde på at gå amok, vel?

Spillet nomineres for sin originale historie, der undersøger, hvordan ‘Rumrejsen 2001’ ville have set ud, hvis den havde været skrevet af en russer i 1969. Desuden for ideen om en kunstig intelligens, der kan være til hjælp, indtil en (hårfin) grænse. Samt for sit semi-coop, hvor rollernes interessesfærer overlapper på kryds og tværs fremfor at være sort-hvide.

“Kreml har ringet. De siger det er min tur til at være kaptejn.”
Mother
Har du nogensinde spekuleret over, hvordan det føles at være en nyudklækket klat slim, der kravler rundt i din fars krop og høster hans kropsvæsker for at fodre dem til din mor i et drabeligt kapløb med dine søskende om hendes kærlighed for derved undgå at blive fortæret af hende og få en chance for at leve?

Mother nomineres for et slibrigt tema, der bringer nyt liv (og død) til en genre hvor temaer ellers ofte gentages og klicheer er udbredte. Temaet understøttes også af originale markedsmekanikker og en gradvis afsløring af ressourcernes værdi i slutspillet, der tilsammen giver et unikt feel.

“Det eneste, der er stærkere end Moders kærlighed er Moders sult.”
Air Traffic Control
FX 766 kører ud på startbanen, samtidigt med at det forsinkede fly fra Oklahoma endelig er har fundet ind på den rigtige indflyvningsrute og er på vej til landing. Dog er flyet på vej ind i en lidt højere fart end godt er. Sector control har igen sovet i timen, men blev også sat lidt tilbage da luftrummet over den nærliggende militærbase pludseligt blev lukket. Derudover er vindstyrke og sigtbarhed helt hen i vejret i dag. Du tager endnu en slurk af din kaffe. Endnu en dag i kontroltårnet er godt igang.

Air Traffic Control nomineres for at kombinere stor detaljerigdom og kompleksitet med et simpelt gameplay. Samtidigt er simulationen så gennemført autentisk, at du virkelig føler dig som flyveleder.

“Flight 714 to Hobro, you are cleared for take-off.”
Counter Defense
Krigen mellem White Angels og Black Evil raser i det ydre rum. De to flåder tørner sammen i en lang række slag i hver sin sektor. Bag sektor-kommandørerne står en admiral med det overordnede ansvar for at tildele sine officerer de ressourcer, der kan vende slagets gang. For hvis man klarer sig godt i en sektor, får ens hold flere skibe at arbejde med, og pludselig hjælper man den medspiller, der sidder 3 spilleplader til venstre.

Counter Defence nomineres for at give 20 spillere mulighed for at spille det samme brætspil i et hurtigt og adrenalinfyldt flow. Mekanikken hvor admiralen flytter ressourcer mellem spillepladerne giver hver sektor følelsen af at være mere end et 1-mod-1 spil, men uden at gå på kompromis med tempoet eller intensiteten.

“Chef, jeg mangler virkelig den battlecruiser. Nu, tak!”
Stick Stack
En meter over gulvet hænger en kompliceret rumlig figur af farvestrålende stænger. De to spillere går rundt om den, og forsøger at tilføje eller fjerne elementer, så de kommer tættere på deres eget mål uden at hjælpe modstanderen alt for meget.

Stick Stack nomineres for at udnytte 3d-printerens nye muligheder til at skabe et unikt og nyt brætspil. Spillet foregår i 3 dimensioner, og spillernes evner til at overskue rumlige figurer bliver lige så vigtigt som deres evner til at planlægge næste træk.

“Hvis jeg lige fjerner den røde her og sætter en blå ind i stedet, så har jeg bygget et hus.”

Bedste Brætspil

Mother
Fire nyudklækkede organismer kæmper om deres planetmoders kærlighed på en måne, der også er deres fader. Gennem benbjerge, blodfloder og endorfingejsere konkurrerer de for ikke at blive fortæret af deres eget ophav.

Mother nomineres for et organisk grotesk tema, der fint blender med bundsolide spilmekanikker. Moders kærlighed er lunefuld, og det er fra starten uforudsigeligt hvad hun værdsætter mest. Dette giver både spænding i spillet og stor replayability. Endelig har spillet et originalt bud på en markedsmekanik, der involverer faders organer.

“I hope mother will be pleased with this offering of Father’s eyes.”
Jumping Frog
*Blip hop. Blip blip kvæk. Blip splash!* 80’ernes kult-arkadespil Frogger vækkes til live i dette lille, men stramt designede frøspil, hvor flodens uforudsigelige træstammer og åkander skal udnyttes for at nå til den anden flodbred og muligheden for at fråde i fluer.

Spillet nomineres for et utroligt simpelt og strømlinet design, der på trods af sin korte længde kan spilles på flere niveauer. Spillet egner sig til både børn og voksne, og det er sjældent at et spil åbner så stor spændvidde med en så enkel præmis.

“Time sure is fun when you are having flies”
Midsummer
Sælsomme feer og alfer jager dødelige mennesker fra Shakespeares skuespil i en kappestrid mellem Titanias sommerhof og Oberons vinterhof, imens den listige skifting forsøger at mele sin egen kage.



I Midsummer har hver spiller sine egne mål - man vinder eller taber sammen med sit hold. En enkel auktionsmekanik krydres med muligheden for at “bestikke” andre til at trække deres bud tilbage. Kortene har flere forskellige funktioner, og skifter værdi, alt efter hvem der har dem.

Midsummer nomineres for sin velsmurte økonomi og det engagerende spil mellem de hemmelige roller, hvor man i lige grad prøver at hjælpe sine venner og hindre sine fjender.

“Ill met by moonlight, proud Titania!”
Orbit
Ude i rummet hænger en flok rumstationer, ladt i stikken af deres nationer, der har for travlt med at føre krig. Så nu må stationerne prøve at samle skrot til at bygge den mest overlevelsesdygtige rumstation. Desværre er solpanelerne lidt slidte, så det er kun det modul der vender mod solen, der har energi.

Orbit nomineres for at være et solidt eurogame, hvor spillets tema giver mange muligheder for at optimere sin rumstation. Den modulære opbygning giver spændende udfordringer i at få aktiveret de moduler man omhyggeligt har bygget, og hvis man tager for mange chancer kan ens handlemuligheder sande til i stress.

“Slå bak - slå bak! Vi skal bruge laboratoriemodulet igen!”
Kosmonauter i Krise
Fire kosmonauter er på vej mod Neptun i et skib, der ikke nåede igennem de sidste sikkerhedstests. Det skal nemlig gå stærkt, hvis de skal nå frem før kapitalisterne og de kinesiske konkurrenter. Screeningen af besætningen var også lidt forhastet, så der kan gemme sig både spioner, robotter og kapitalister ombord - hver med deres egen dagsorden. Kreml sender hele tiden nye informationer, og hvis kosmonauterne er uforsigtige, tager skibets kunstige intelligens over – og hun følger sin helt egen agenda, der ikke altid tager højde for kosmonauternes velbefindende.

Spillet nomineres for følelsen af, at hvert spil fortæller sin egen historie.

“I’m sorry, Vladimir, I can’t let you do that!”

Bedste Scenarie

Indtil vi finder ham
Balancen mellem struktur og frihed er eksemplarisk i denne smukke, realistiske road movie, der præsenterer rammerne og stoler på, at spillerne kan fylde dem ud. Hvert brev og hver motorvejsafkørsel er et eksistentielt og vedkommende valg om at fortsætte eller vende om.
I Don't Like Mondays
En respektfuld dokumentarisk behandling af et skoleskyderi kobles med stor naturlighed til en drømmende afsøgning af identitet. Scenariets centrale præmis er arbejdet ind i alle designvalg og sørger for, at der er noget på spil fra start til slut.
Qivittoq│Fjeldgænger
Kærligheden til Grønland stråler gennem hvert eneste ord og billede i et scenarie, der forfører deltagerne til en medrivende tour de force over indlandsisen og mod en mytologisk forløsning, der er lige så unik som den er gribende.
Testamentet
Det klassiske Lovecraft-scenarie om umenneskeligt vanvid får et spark i røven, når det bliver skåret ind til benet, fokuseret på rollernes udvikling og opdateret med moselig og liderlighed. Old school har aldrig været mere moderne.
På røven i Marienburg
Fra døren til Den Hvide Griff bliver sparket ind kører turen gennem Marienburg i højeste gear med gritty action og skumle bipersoner, men scenariet glemmer aldrig sin præmis om broderskab. Det er action med tyngde. Og warpstone.

Bedste Fortælling

Indtil vi finder ham
Hvert brev, der åbnes, er en kniv i hjertet på rollerne og udfolder en gribende og personlig fortælling, hvor spillerne har uhørt stor frihed til at bestemme scenariets tempo, men hvor den langsomme og dvælende stemning er allestedsnærværende.
Qivittoq│Fjeldgænger
Fire mennesker står alene – og måske sammen – overfor den ubarmhjertige natur, når jagten på den hvide bjørn bliver en storslået og grum rejse mod den endelige konfrontation med Fjeldgængeren og deres egen frygt. De grønlandske myter er så forbilledligt integreret i fortællingen, at ingen vil turde fløjte af nordlyset igen.
Byen og bæstet
Byen Mêsti Mêdenas irrede kobbertage er en stemningsfuld og åben kulisse for både politisk rænkespil og dyster fantasy i en fortælling, der handler lige så meget om det eviggyldige dilemma mellem frihed og sikkerhed som det handler om et ildsprudlende bæst.
Testamentet
Fortidens synder bobler op til overfladen i en stramt struktureret fortælling, hvor spillerne inviteres til at fortælle sig imod et saftspændt klimaks og gå på opdagelse i 3000 års perversioner.
På røven i Marienburg
Et skarpt anslag tvinger rollerne ud i Marienburgs spillevende sandkasse af potentielle scener, hvor hæsblæsende action-scener og nedrige intriger gemmer sig bag hvert gadehjørne fra Doodkanaal til Euforiens Palads.

Bedste Formidling

Testamentet
Både layout og tekst er gennemvædet af stemningen fra fugtige tørvemoser og ubeskrivelige fremmede dimensioner. Samtidig får spilleder både overblik over og skarpe råd til, hvordan man bedst trækker spillerne med ned i sølet.
I Don't Like Mondays
En gennemarbejdet og stilren tekst sætter spilleder i stand til at køre scenariet fra bladet, mens den gentagne brug af stemningsfulde virkelige billeder gør, at det dokumentariske element altid er nærværende.
Old Friends
Der er ikke et eneste ord for meget i hverken den stramme scenarietekst eller de knivskarpe kort. Spilleder bliver på imponerende vis klædt på til at introducere spillerne for formen og derefter efterlade scenarieteksten og deltage som spille
Indtil vi finder ham
Det simple layout understøtter en tekst, hvor alt overflødigt er skåret bort, men hvor stemningen af regnvåde køreture gennem endeløse nåleskove er bevaret. Sproget i roller og handouts sørger for, at spillerne med det samme trækkes ind i scenariets univers.
På røven i Marienburg
Marienburgs enorme sandkasse af mulige plottråde præsenteres levende og overskueligt i et scenarie, der blander brugbarhed under spillet og klar formidling af regler med overskuddet til at kæle for de lirede detaljer i layoutet.

Bedste Roller

Testamentet
Et enkelt blik gennem portalen til Kadath har for evigt mærket de fire roller med overjordisk galskab. Spillerne får det perfekte alibi til at gå på opdagelse i scenariets fiktion og rollernes vanvid er kropsligt, spilbart, en lille smule sexet og rigtig, rigtig gustent.
Old Friends
Gennem tilfældighed og minimale stykker tekster skabes en rolle med både kompleksitet og masser på spil. Spillerne har medejerskab allerede før scenariet begynder og får gode kort på hånden til at få spøgelseshistorien helt ind under huden på rollen.
Den uendelige, tomme by
Spillernes fortællepositioner er ekstremt brugbare værktøjer til at udfolde historien om Hende, Ham og Byen. Skarpt sprog og gennemtænkte nuancer sikrer, at rollerne altid har noget på spil og at arketyper som Håb og Forfald aldrig nærmer sig kliche.
Diego Amadeus
Rollespil er verdens største kunstform og rollernes egoer er mindst lige så store. Spillerne får lov til at give fuld gas for deres drømme om at være rollespilsrockstars og bliver understøttet i både at spille komedie og drama.
Indtil vi finder ham
Søskendeparret Michael og Kirsten er komplekse og troværdige roller, hvis almenmenneskelige konflikter og forkrampede forhold til sig selv og hinanden er scenariets essens og gør selv en tur på Statoil til en intens rollespilsoplevelse.

Specialprisen

Gargantuan
Strukturel ulighed gennemsyrer et scenarie, der fremstiller et komplekst problem med alle de nuancer det fortjener og som aldrig hverken prædiker eller belærer. Politisk rollespil har aldrig været mere interessant.
Frankenstein's Creatures
Fremmedgørelsen er totalt for monstrene. Både fra deres egen krop og fra resten af verden. Scenariet sætter alt ind på at fremkalde en enkelt følelse og lader spillerne udforske den.
Trigger Warning
Når et særligt emne kommer på bane synker en rolle hen i tavshed, mens de andre taler videre. Selvom ingen nævner det ved alle hvad rollen gennemgår, men ingen gør noget ved det. Et skridt fremad for at bringe det indre spil ud i rummet.
Udsigten fra Sprogø
Flinkebrikkerne er det konkrete symbol på, hvordan kvinderne på Sprogø må indordne sig institutionens forventninger, for at få et liv der kan fungere ude i samfundet. Selve kvindernes identitet er på spil. Flinkebrikkerne er rollernes eneste håb og værste frygt på én og samme tid.

Bedste Virkemidler

På røven i Marienburg
Et slaraffenland af varierede virkemidler. Bipersonerne gør spilleder til en aktiv medskaber af oplevelsen, mens kampregler og fælles livspoint skaber et broderskab mellem fucked up elvere, der dog hele tiden fristes til at tage chancen og komme endnu tættere på Slaanesh.
I Don't Like Mondays
Klokken er både en isnende påmindelse om scenariets uundgåelige slutning og en konstant uforudsigelighed i scenerne, når grænserne mellem de tre Brenda’ers verdener udviskes og kampen om hendes identitet spidser til.
Old Friends
Ritualer, maske og besættelseskort lader deltagerne sammen skabe en hårrejsende oplevelse, når klasselokalet bliver hjemsøgt og spøgelserne Sara og Ikke-Sara tvinger sandheden frem om rollernes fortid og dybeste hemmeligheder.
Socialismo y Muerte
Systemets overgreb kommer helt ind på kroppen gennem fysiske virkemidler, der først tvinger både rolle og spiller til underkastelse og derefter fastholder dem i frosne positurer, mens trøstesløsheden langsomt tager over.
Indtil vi finder ham
De fysiske breve og samtalekortene driver scenariet fremad og giver et fast holdepunkt i dialogen mellem bror og søster, mens SMS’er hjemmefra og bekendelser til en upålidelig dagbog konfronterer rollerne med alt det, de ikke vil tale om.

Deltagernes Pris

Testamentet
(Tredjeplads)

Den Gyldne Svupper

Frank Oksanen
Årets vinder har fra han dukkede op torsdag eftermiddag i Cafeen, til sin GDS været en uvurderlig, hjælp. Han endte med at blive til efter lukketid kl 2, hvor han hele dagen havde taget de tunge oprydningstjanser. En indsats han gentog de efterfølgende dage. Cafeen har efter eget udsagn haft en af de bedste år nogensinde, noget vinderen har en stor rolle i.
Marcus Pedersen
For at have ydet en fantastisk indsats, langt over forventning.
Kenneth Brylov
For at have ydet en fantastisk indsats, langt over forventning.
Jonathan Jung Johanson
For at have tilbudt at køre rollespil for infoen, efter lukketid i baren, da han hørte vi ikke havde tid til at deltage i så meget.

Det Gyldne Æg

Orgas

Aktiviteter + Holdlægning Simon Steen Hansen
App, android Troels Thylstrup
App, iOS Peter Lind
App, Windows phone Emil Refn
App, Windows phone Sune Larsen
Barchef Jacob Hansen
Barvagt Per Frederiksen
Brætspilsboss Morten Andersen
Brætspilsdesign Mads Havshøj
Brætspilsdesign Rasmus Ragnvald Olofsson
Brætspilsottodommer Bo Thomasen
Brætspilsottodommer Elias Helfer
Brætspilsottodommer Jakob Givskud
Brætspilsottodommer Kasper Lapp
Brætspilsottooverdommer Andreas Ravn Skovse
Butiksansvarlig Poul Thomsen
Byg et Brætspil meddommer Mads Fløe
Cafe Luciano Foschi
Cafe Peter Fallesen
Cafémutter + økonomi Pia Wiid Jakobsen
Database, udvikling Peter Lind
Den store Bazar Simon James Pettitt
Dirt Busters Lisa Iversen Damm
El-ansvarlig Mikkel Westh
Evaluering Camilla Hollesen
Fastaval Junior Maya Krone
Fastaval Junior Mette Finderup
Fastaval Reallocation Bo Thomasen
General Astrid Sigaard Andersen
Grafiker Denise Brødløs Færge
Grafisk design (art lead) Henrik Maegaard
Granee Trucker Lorda Jesper Lindhard
Holdlægning + Æresgæstansvarlig Anders Frost Bertelsen
Indkøbsansvarlig Martin Lindhardt
Indkøbsføl Kamilla Kate Brichs
Infoboss Anders Gerlev Hansen
Infonaut Bjarke Thomsen
Infonaut Casper Skyum Høgh
Infonaut Christian Antonsen
Infonaut Christian Ursell-Smith
Infonaut Frederik Rungø Johansen
Infonaut Jonas Glad
Infonaut Julius Larsen Seerup
Infonaut Karen Bech Sørensen
Infonaut Karen Bech Sørensen
Infonaut Kiara Mai Cederfeldt Mendes
Infonaut Lind Brøchner-Nielsen
Infonaut Lærke Niemann Flott Jespersen
Infonaut Mark Buje Hein Sørensen
Infonaut Mikkel Overgaard Nielsen
Infonaut Nynne Brandt
Infonaut Rebecca Møller Alkjær
Infonaut Regitse Jensen
Infonaut (Heltehår) Mathias Østrup Jensen
International kontakt Cheresse Burke
IT Peter Lind
Kioskansvarlig Henrik Thorndal
Kioskansvarlig Ida Kirstine Jensen
Kommunikation Peter Brichs
Lokation Ole Sørensen
Lokation, opsætning Benjamin Willy Engel-Andreasen
Lokation, opsætning Jonas Rassing
Loungepersonale Line Philipson
Loungepersonale Sandra Hickl
Major setup Jonas Rassing
Områdeleder Peter Lind
Opsætning Benjamin Engel-Andreasen
Opvasken - hovedansvarlig Maj Kondrup
Otto Channel Danni Christensen
Otto Channel Frederik Nissen
Otto Channel Gustav Eliasson
Otto Channel Hans Christian Skaarup
Otto Channel Joachim Dittman Jepsen
Otto Channel Jonathan "Owen" Vesth
Otto Channel Jost L. Hansen
Otto Channel Mai Hedegaard
Otto Channel Natascha Lerche-Jensen
Otto Channel René Bokær
Otto Channel Tora de Boer
Ottodommer Asbjørn Olsen
Ottodommer Maria Bergmann Hamming
Ottodommer Niels Jensen
Ottodommer Nynne Søs Rasmussen
Ottodommer Tina Heebøll Arbjørn
Ottofestansvarlig Johannes Busted Vestergaard
Ottooverdommer Klaus Meier Olsen
Ottoproduktion Sigrid Stenkilde Lynæs
Ottoproduktion Sigrid Stenkilde Lynæs
PDF-program Lars Kaos Andresen
Scenarieansvarlig Marie Wolfsberg Oscilowski
Scenarieansvarlig Troels Ken Pedersen
Scenarieskrivningskonkurrenceboss Thais Laursen Munk
Scenarieskrivningskonkurrencedommer Danny Meyer Wilson
Scenarieskrivningskonkurrencedommer Simon James Pettitt
Service Kristoffer Nyrup
Skyggegeneral Charles Bo Nielsen
SMS og IT-troubleshooter Peter Brodersen
Spillederansvarlig Martin Horn Pedersen
Spillederansvarlig-hjælper Edin Janković Šumar
Temadesign Sebastian Nemeth
Tilmelding, udvikling Kristoffer Mads Sørensen
Trucker Jacob Kronby Schulze
Ungdomsskoleansvarlig Line Philipson
Wear Sune August Larsen
Webredaktør Alex Uth
Æresottooverdommer Claus Raasted

Links



Korrektionen für diese Seite einschicken