Lars Kaos Andresen
Geboren: 22. Februar 1971 (53 Jahre alt)
Spiele
Preise
Fastaval (1994)
Isabelle: Gewinner, Bedste Scenarie
Isabelle: Nominiert, Bedste Spilpersoner
Pompeii: Nominiert, Bedste Spilpersoner
Et Eventyr: Nominiert, Publikumsprisen (Andenplads)
Fastaval (1995)
Tidens Ritual: Gewinner, Bedste Scenarie
Tidens Ritual: Gewinner, Bedste Spilpersoner
Fastaval (1998)
Le Dernier Combat: Gewinner, Bedste Effekter
Le Dernier Combat: Gewinner, Bedste Redigering
Le Dernier Combat: Nominiert, Bedste Scenarie
Fastaval - Atlantis (1999)
Den sidste sag: Gewinner, Bedste Bipersoner
Fahrenheit 103: Nominiert, Bedste Scenarie
Fahrenheit 103: Nominiert, Bedste Spilpersoner
Fahrenheit 103: Nominiert, Bedste Effekter
Fahrenheit 103: Nominiert, Bedste Redigering
Fahrenheit 103: Nominiert, Bedste Bipersoner
Fastaval 2001 nats eventyr (2001)
Dødedans - Sorte Rose III: Gewinner, Bedste Spilpersoner
Dødedans - Sorte Rose III: Nominiert, Bedste Scenarie
Dødedans - Sorte Rose III: Nominiert, Bedste Redigering
Dødedans - Sorte Rose III: Nominiert, Publikumsprisen (Tredjeplads)
Fastaval - Rollespilleren og samfundet (2003)
Proaktiv: Nominiert, Bedste Spilpersoner
Proaktiv: Nominiert, Bedste Redigering
Orkon - Aspiranteksamen (2004)
Den danske forbindelse: Gewinner, Håndværkerprisen
Den danske forbindelse: Gewinner, Hædrende omtale
Fastaval (2005)
Det hemmelige selskab: Gewinner, Bedste Scenarie
En stærk, karakterdrevet fortælling, der med et originalt twist giver spillerne et nuanceret kig ind bag facaden i en skræmmende og magisk verden.
Det hemmelige selskab: Nominiert, Bedste Formidling
Medrivende sprog, der støttet af et stærkt billedvalg giver en ekstra dimension til forståelsen af scenariets tema.
Det hemmelige selskab: Nominiert, Bedste Spillermateriale
Spilpersonerne er realistiske og troværdige og allerede fra scenariets begyndelse udstyret med de nødvendige besværgelser, der skal til for frit at mane fortællingen frem.
Det hemmelige selskab: Nominiert, Bedste Fortælling
En gammelkendt genre vækkes til live med ny magi. Fortællingen balancerer elegant i grænselandet mellem opopfrelse og fornedrelse.
Det hemmelige selskab: Nominiert, Publikumsprisen (Tredjeplads)
Fastaval (2006)
Den Røde Pest: Gewinner, Bedste Formidling
Et malerisk scenarie, der med stærk autoritet giver spillederen den rette balance af stemning og overskuelighed, mens spillerne forføres og forkæles.
Den Røde Pest: Nominiert, Bedste Scenarie
Mødet med skæbnen skinner igennem på alle niveauer af denne inficerende oplevelse af spillemæssig frihed og ildevarslende dommedagsstemning. Fantasy med hjerte og hjerne.
Den Røde Pest: Nominiert, Bedste Fortælling
En dyster, veldisponeret undergangsfortælling, der ubønhørligt skruer spændingen i vejret og tvinger spilpersonerne til at se deres skæbne i øjnene på tærsklen til kaos.
Den Røde Pest: Nominiert, Bedste Spillermateriale
Brikkerne falder på plads for en sammentømret gruppe spilpersoner af den slags, man drømmer om at tilbringe en aften som.
Fastaval 007 (2007)
Katedralens krigere: Nominiert, Publikumsprisen (Fjerdeplads)
Fastaval (2009)
Imperiet: Gewinner, Juryens Specialpris
Juryens Specialpris går i et år til et værk, der er båret af en helt original grundidé. Det er et ambitiøst og nyskabende værk, som kombinerer velkendte teknikker og stilarter på nye måder, og resultatet er energisk, legende og fyldt med overraskelser. Samtidig bryder det ny grund for kreativt samarbejde i et imponerende destillat af, hvad det er, dansk rollespil kan.
Slægten: Nominiert, Bedste Roller
Et hold fejlslagne, men spændende detektiver lader spillerne indtage de absolutte hovedroller i fortællingen. Rollerne er ualmindeligt engagerende med klare motiver og mål, som skarpt koncentrerer spillet om deres lurende indbyrdes konflikter.
Imperiet: Nominiert, Bedste Roller
Et sprælsk persongalleri giver et spraglet billede af folk og fæ i Imperiet fra gustne varulvejægere over morderiske hobbitter til lopper under ed. Rollerne er over en kam skarptskårne, underholdende og velvalgte til hver af de ti noveller i antologien.
Imperiet: Nominiert, Bedste Scenarie
Warhammer-universet skildres med galskab og kaos i ti veldesignede, inspirerende novellescenarier, som samtidig er en fascinerende opvisning i de mange teknikker og stilarter, der findes i dansk rollespil.
Nominiert, Æresottoen
De fleste vil kende Lars for hans scenarieproduktion, som over to årtier har markeret ham som trendsætter og stilskaber, men også som forsvarer af de klassiske dyder og forkæmper for høj kvalitet både i indhold og finish.
Men Lars’ succes som forfatter kan skygge for hans store indsats inden for andre områder. Med et langvarigt og stort engagement har Lars ydet sit til dansk rollespil, lige siden han var med til at starte den første rollespilsforening i Viborg i starten af 90’erne. Blandt hans seneste indsatser kan nævnes arbejdet som Ottodommer, Fastaval-magasinet og flere års ansvar for det printbare program for Fastaval.
Lars er typen, der godt kan finde på at brokke sig, men så går ud og gør det bedre selv.
Men Lars’ succes som forfatter kan skygge for hans store indsats inden for andre områder. Med et langvarigt og stort engagement har Lars ydet sit til dansk rollespil, lige siden han var med til at starte den første rollespilsforening i Viborg i starten af 90’erne. Blandt hans seneste indsatser kan nævnes arbejdet som Ottodommer, Fastaval-magasinet og flere års ansvar for det printbare program for Fastaval.
Lars er typen, der godt kan finde på at brokke sig, men så går ud og gør det bedre selv.
Fastaval (2010)
Dungeon: Nominiert, Bedste Formidling
Med dirrende hænder åbner man æsken og ser guldmønterne, dungeon-kortet og det velkendte røde hæfte. Klart sprog der giver overblik samtidig med, at det formidles med en tone, der inspirerer og sørger for den rette stemning.
Dungeon: Nominiert, Bedste Fortælling
Fortællingen der ventede på at nogen tog den op. Alle niveauer spiller elegant sammen i en historie om en gruppe teenagerollespillere, som bevæger sig mellem fantasi og virkelighed. Nostalgi og dungeon crawl kædes sammen i en vedkommende og rørende fortælling.
Dungeon: Nominiert, Bedste Roller
Velskrevne roller sender spillerne på en tur tilbage til den første følelse af rollespillets fællesskab. De usikre nørders kildres med respekt og kærlighed. En fælles oplevelse opbygger en referenceramme, der kan spilles på fra starten.
Dungeon: Nominiert, Bedste Scenarie
Kærligheden til rollespillet er sat i scene i et vedkommende coming of age-scenarie. En nostalgisk rejse i en fælles fortid gennemspilles på baggrund af en relevant og uprætentiøs baggrundshistorie. Ironien fravælges til fordel for store temaer som venskaber, kærlighed og identitet.
Fastaval (2011)
Gewinner, Æresottoen
På Fastaval er Lars først og fremmest kendt som én af de store, gamle forfattere, der var med til at skabe "Fastaval-scenariet" tilbage i 90'erne. Hvad færre ved, er, at Lars ikke kun har bidraget som forfatter selv, men også med sin hjælpsomhed har haft stor betydning for "professionaliseringen" af den danske scenarietradition. Han er en væsentlig årsag til, at fedt og funktionelt layout er så udbredt i scenarierne, ligesom han i mange år har været et vigtigt socialt samlingspunkt i forfattermiljøet. Derudover har man kunnet se Lars' engagement i mange andre aspekter af Fastaval-maskinen, i de seneste år bl.a. som programansvarlig og i år med en enorm indsats for Fastavals flotte jubilæumsmagasin. Lars er typen, der i stedet for blot at brokke sig tager ansvar og løfter de opgaver, han synes, han kan gøre bedre.
Fastaval (2014)
Fordømt ungdom: Gewinner, Bedste Virkemidler
Et simpelt kortsystem lader bogstavelig talt spillerne bære deres følelser uden på tøjet. Det giver optimale betingelser for at spille op mod hinanden, udforske relationer og forme sin egen historie.
Fordømt ungdom: Nominiert, Bedste Formidling
Otte roller, tre potentielle aldre, en fælles fest og et af væld af spilmekanikker lyder som uoverkommelig opgave. Men Fordømt ungdom er en fest at læse, og spilleder bliver både ført og forført sikkert til den bittersøde ende.
Fordømt ungdom: Nominiert, Bedste Roller
Blå bøger og genkendelige klassekammerater danner udgangspunktet for et bittersødt sammenstød mellem dengang og nu. De klare og overbevisende roller gør for en stund genforeningsfesten til det vendepunkt de alle har ventet på, uanset om de er i 20’erne, 30’erne eller 40’erne.
Fordømt ungdom: Nominiert, Bedste Scenarie
Gymnasietidens fastlåste roller møder voksenlivets bristede illusioner. Livets alvor spejles i genforeningsfestens løsluppenhed i et relevant og ægte scenarie i øjenhøjde med spillerne, uanset alder. Er vi stadig de samme, som vi var dengang?
Fastaval - Dia de los Fastos (2015)
Isabelle: Nominiert, Bedste Formidling
Mørkt. Sensuelt. Potent. Fortællingen om længslen efter den ældgamle vampyr Isabelle leveres med den helt rigtige blanding af patos og klarhed, der både formidler de store følelser og det Vampire-inspirerede system, så Mark Rein [Her skal der være en dims] Hagen ville græde blod af begejstring.
Fastaval (2016)
Testamentet: Gewinner, Bedste Formidling
Både layout og tekst er gennemvædet af stemningen fra fugtige tørvemoser og ubeskrivelige fremmede dimensioner. Samtidig får spilleder både overblik over og skarpe råd til, hvordan man bedst trækker spillerne med ned i sølet.
Testamentet: Gewinner, Bedste Roller
Et enkelt blik gennem portalen til Kadath har for evigt mærket de fire roller med overjordisk galskab. Spillerne får det perfekte alibi til at gå på opdagelse i scenariets fiktion og rollernes vanvid er kropsligt, spilbart, en lille smule sexet og rigtig, rigtig gustent.
Testamentet: Nominiert, Bedste Scenarie
Det klassiske Lovecraft-scenarie om umenneskeligt vanvid får et spark i røven, når det bliver skåret ind til benet, fokuseret på rollernes udvikling og opdateret med moselig og liderlighed. Old school har aldrig været mere moderne.
Testamentet: Nominiert, Bedste Fortælling
Fortidens synder bobler op til overfladen i en stramt struktureret fortælling, hvor spillerne inviteres til at fortælle sig imod et saftspændt klimaks og gå på opdagelse i 3000 års perversioner.
Testamentet: Nominiert, Deltagernes Pris (Tredjeplads)
Fastaval - Mad Science (2017)
Bedste venner: Nominiert, Bedste Formidling
Spillederen får serveret alle de værktøjer, man har brug for til at føre spillerne ad mørke stier, gennem skoven og ned til dyssen. Teksten formår både at forklare klart, hvad spillederen skal gøre, og gøre det, så stemningen trænger helt ind under huden.
Bedste venner: Nominiert, Bedste Roller
Fire usikre 13-årige fra provinsen tager os med tilbage til 80’erne og en tid, hvor venskaber betød alt. Den skelsættende eftermiddag i Vaffelboden giver spillerne masser at arbejde med i et scenarie, der sætter rollernes indbyrdes relationer i centrum under den farefulde færd ud til dyssen.
Fastaval - Otto in Space (2020)
Skifting: Gewinner, Bedste Formidling
Af Mikkel Bækgaard og Lars Kaos Andresen
Skifting er solidt og gennemført håndværk fra første til sidste side og tilføjer så alligevel et sikkert svirp af nytænkning. Sceneoversigten og en elegant brug af margin gør det nemt for spillederen at arbejde direkte fra bladet, hvor uhyggen og det overnaturlige gennemsyrer såvel tekst som sprog og billedvalg.
Skifting er solidt og gennemført håndværk fra første til sidste side og tilføjer så alligevel et sikkert svirp af nytænkning. Sceneoversigten og en elegant brug af margin gør det nemt for spillederen at arbejde direkte fra bladet, hvor uhyggen og det overnaturlige gennemsyrer såvel tekst som sprog og billedvalg.
Skifting: Gewinner, Specialprisen
Af Mikkel Bækgaard og Lars Kaos Andresen
Når scenariets modstandere fortjent skal straffes, påtager spillerne sig rollerne som både offer og naturkræfterne sendt fra det underjordiske i en kombination af overbeskyttende forsvar og beskidt, liderlig vold. Skifting nomineres for i disse scener at formidle selve scenariets tema og stemning uden kompromis.
Når scenariets modstandere fortjent skal straffes, påtager spillerne sig rollerne som både offer og naturkræfterne sendt fra det underjordiske i en kombination af overbeskyttende forsvar og beskidt, liderlig vold. Skifting nomineres for i disse scener at formidle selve scenariets tema og stemning uden kompromis.
Skifting: Nominiert, Bedste Scenarie
Af Mikkel Bækgaard og Lars Kaos Andresen
I denne stemningsfulde nordiske gyser om at være ung og udenfor forenes det bundsolide og gennemførte med nyskabende designvalg, som sikrer spillerne en intens, sanselig og voldsom oplevelse. Lige fra det lækre layout til de velintegrerede virkemidler spiller scenariets delelementer smukt sammen og er på alle måder en helhed, hvor intet kan undværes.
I denne stemningsfulde nordiske gyser om at være ung og udenfor forenes det bundsolide og gennemførte med nyskabende designvalg, som sikrer spillerne en intens, sanselig og voldsom oplevelse. Lige fra det lækre layout til de velintegrerede virkemidler spiller scenariets delelementer smukt sammen og er på alle måder en helhed, hvor intet kan undværes.
Fastaval: Otto for folket (2023)
Kup!: Gewinner, Deltagernes Pris, Rollespil (Førsteplads)
Kup!: Nominiert, Bedste Formidling
Det letforståelige sprog leder spillederen gennem scenariets elementer i et sikkert førergreb, mens intro-arket sikrer spillernes overblik. De vilde pressefotos oser af stemning og er med til at plante fortællingen solidt i 1980’ernes Danmark med referencer til Shu-bi-dua, EM i fodbold og det politiske klima.
The text guides the gamemaster firmly through the different scenario elements, while the introduction sheet helps the players to get a headstart. The press photos set the tone and ground the story firmly in Denmark in the 80s with references to Shu-bi-du-a, the European Football Championship, and the political climate.
The text guides the gamemaster firmly through the different scenario elements, while the introduction sheet helps the players to get a headstart. The press photos set the tone and ground the story firmly in Denmark in the 80s with references to Shu-bi-du-a, the European Football Championship, and the political climate.
Kup!: Nominiert, Bedste Fortælling
Kup! er en vaskeægte dansk Tarantino om et postrøveri, der går grueligt galt. Fire benhårde kriminelle kæmper med næb og kløer (og måske et raketstyr!) for at nå deres frelsende fly, og undervejs krydsklippes de vilde actionscener med mere stille stunder under forberedelserne, hvor der er tid til at finde hinanden og dele ægte røverhistorier.
Heist! is a Danish Tarantino about a post office robbery gone wrong. Four hardened criminals fight tooth and nail (and maybe with a rocket launcher!) to reach their escape plan, and as they flee the action is interwoven with flashbacks to the heist preparations where the characters have time to get together and share stories.
Heist! is a Danish Tarantino about a post office robbery gone wrong. Four hardened criminals fight tooth and nail (and maybe with a rocket launcher!) to reach their escape plan, and as they flee the action is interwoven with flashbacks to the heist preparations where the characters have time to get together and share stories.
Kup!: Nominiert, Bedste Virkemidler
Der er altid noget på spil, når der vendes kort for at klare de hæsblæsende actionscener. Hvert et kort kan hjælpe, men man kan også gå for vidt, og karma er som bekendt en bitch... Hver spillers bunke af kort fortæller historien om deres evner eller mangel på samme, og der ligger flere kort og frister i bagagerummet.
There’s always something at stake when a card is played to deal with the fast paced action scenes. Every card can help, but you can also take it too far, and as you know, karma’s a real bitch … Each player has a deck of cards telling the story of their ability or lack thereof, and there are always more cards to find in the trunk.
There’s always something at stake when a card is played to deal with the fast paced action scenes. Every card can help, but you can also take it too far, and as you know, karma’s a real bitch … Each player has a deck of cards telling the story of their ability or lack thereof, and there are always more cards to find in the trunk.
Kup!: Nominiert, Bedste Roller
At spille benhård kriminel og levere dialog som i en Tarantino-film er så godt som umuligt. Men med rollernes baggrundshistorier, klare motivation og gode tips til at spille, er forudsætningerne helt rigtige. De fire antihelte har alle en rolle at udfylde i kuppet og en chance for at komme hjem med mere end penge, men måske mister de alt i forsøget.
Playing a hardened criminal and delivering lines as in a Tarantino-movie is almost impossible. But all the roles have background stories, clear motivations, and helpful tips that can bring the players very close. All the anti-heroes have a role to play in the heist and a chance to get away with more than cash, but maybe they lose everything while trying.
Playing a hardened criminal and delivering lines as in a Tarantino-movie is almost impossible. But all the roles have background stories, clear motivations, and helpful tips that can bring the players very close. All the anti-heroes have a role to play in the heist and a chance to get away with more than cash, but maybe they lose everything while trying.
Kup!: Nominiert, Bedste Scenarie
Kup! er en forbilledlig oversættelse af “kup der går galt”-film til rollespilsmediet. Flashbacks giver plads til rollernes historier og spirende relationer, men de giver også ammunition til diskussionerne undervejs, mens der skydes vildt og køres flugtbil. Scenariet spiller med fuldstændigt åbne kort: vi ved, det ikke ender godt, men det er heller ikke meningen.
Heist! takes “heist gone wrong” films and expertly translates them to the tabletop medium. Flashbacks allow for the characters to share stories and explore their blooming relations, but they also provide ammunition for the discussions that play out during char chases and gunfighting. The scenario gladly shows its hand: we know that it doesn’t end, and that it isn’t meant to.
Heist! takes “heist gone wrong” films and expertly translates them to the tabletop medium. Flashbacks allow for the characters to share stories and explore their blooming relations, but they also provide ammunition for the discussions that play out during char chases and gunfighting. The scenario gladly shows its hand: we know that it doesn’t end, and that it isn’t meant to.
Orga
Fastaval | (2000) | Ottodommer |
Fastaval | (2004) | Program |
Fastaval | (2004) | Ottodommer |
Fastaval | (2005) | Program-layouter |
Fastaval | (2006) | Fastavalmagasin |
Orkon X - Sidste omgang | (2006) | Scenarieoverdommer |
Fastaval 007 | (2007) | Programansvarlig, layout |
Fastaval 007 | (2007) | Forfatterkompendium, redaktion og layout |
Fastaval | (2009) | Program |
Fastaval | (2010) | Trykt program |
Fastaval | (2012) | Æresottodommer |
Fastaval | (2013) | Ottodommer |
Fastaval | (2014) | Spillederbog |
Fastaval - Dia de los Fastos | (2015) | Æresottodommer |
Fastaval | (2016) | PDF-program |
Fastaval - Mad Science | (2017) | PDF-program |
Fastaval - Otto i Eventyrland | (2018) | Ottodommer |
Articles
Kolophon | Århus kontakt | Fønix nr. 1 (Marts/April 1994) | Fønix | |
Kolophon | Århus kontakt | Fønix nr. 2 (Maj/Juni 1994) | Fønix | |
Kolophon | Lokalredation - Århus | Fønix nr. 3 (Juli/August 1994) | Fønix | |
Kolophon | Lokalredation - Århus | Fønix nr. 4 (September/oktober 1994) | Fønix | |
Jammen, de spiller jo slet ikke | Skribent | Seite 5 | Gekko nr. 8 (Oktober 1994) | Gekko |
Kolophon | Lokalredation - Århus | Fønix nr. 5 (November/december 1994) | Fønix | |
Fra sjælens dybder | Skribent | Seite 50 | Fønix nr. 5 (November/december 1994) | Fønix |
Kolophon | Lokalredation - Århus | Fønix nr. 6 (Januar/februar 1995) | Fønix | |
Kolophon | Århusredaktion | Fønix nr. 7 (Marts/april 1995) | Fønix | |
Kolophon | Anmelder | Fønix nr. 7 (Marts/april 1995) | Fønix | |
Anmeldelser | Anmelder | Seite 56 | Fønix nr. 7 (Marts/april 1995) | Fønix |
Kolophon | Århusredaktion | Fønix nr. 8 (Maj/Juni 1995) | Fønix | |
Kolophon | Århusredaktion | Fønix nr. 9 (August/September 1995) | Fønix | |
Der er forskel | Skribent | Seite 50 | Fønix nr. 9 (August/September 1995) | Fønix |
Kolophon | Århusredaktion | Fønix nr. 10 (Oktober/November 1995) | Fønix | |
Kolophon | Redaktion | Fønix nr. 11 (December 1995/Januar 1996) | Fønix | |
Kolophon | Redaktion | Fønix nr. 12 (Marts/April 1996) | Fønix | |
Erindringer fra Fastaval | Forfatter | Seite 17 | Rollespilsmagasinet Æra #1 (Nr. 1 - Januar 2010) | Rollespilsmagasinet Æra |
Kolophon | Layout | #9 (Oktober 2011) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #10 (December 2011) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #11 (Februar 2012) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #12 (April 2012) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #13 (Juni 2012) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Skribent | #13 (Juni 2012) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #14 (August 2012) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Skribent | #14 (August 2012) | ROLLE|SPIL | |
Forfatter og rollespiller | Skribent | Seite 42 | #14 (August 2012) | ROLLE|SPIL |
Kolophon | Editor | Issue #5 (September 2012) | Playground Magazine | |
Kolophon | Art Direction | Issue #5 (September 2012) | Playground Magazine | |
An alibi for religious ecstacy | Text | Seite 28 | Issue #5 (September 2012) | Playground Magazine |
Kolophon | Editor | Issue #6 (September 2012) | Playground Magazine | |
Kolophon | Art Direction | Issue #6 (September 2012) | Playground Magazine | |
We want MORE! | Text | Seite 5 | Issue #6 (September 2012) | Playground Magazine |
Fastaval of Change | Text | Seite 14 | Issue #6 (September 2012) | Playground Magazine |
We’re laughing at YOU! | Text | Seite 20 | Issue #6 (September 2012) | Playground Magazine |
Krigslive - a changing larp | Text | Seite 27 | Issue #6 (September 2012) | Playground Magazine |
Kolophon | Editor | Issue #7 (September 2012) | Playground Magazine | |
Kolophon | Art Direction | Issue #7 (September 2012) | Playground Magazine | |
The 41 Year-Old Virgin | Text | Seite 42 | Issue #7 (September 2012) | Playground Magazine |
The 41 Year-Old Virgin | Photo | Seite 42 | Issue #7 (September 2012) | Playground Magazine |
Kolophon | Layout | #15 (Oktober 2012) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Skribent | #15 (Oktober 2012) | ROLLE|SPIL | |
Den store sextest fra Playground Magazine | Skribent | Seite 16 | #15 (Oktober 2012) | ROLLE|SPIL |
Faldet fra den høje hest | Skribent | Seite 37 | #15 (Oktober 2012) | ROLLE|SPIL |
Faldet fra den høje hest | Fotograf | Seite 37 | #15 (Oktober 2012) | ROLLE|SPIL |
Kolophon | Layout | #16 (December 2012) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #17 (Februar 2013) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #18 (April 2013) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #19 (September 2013) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #20 (December 2013) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #21 (Marts 2014) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #22 (August 2014) | ROLLE|SPIL | |
Kolophon | Layout | #23 (November 2014) | ROLLE|SPIL |
Referenced in the following articles
Interview: Lars Kaos | Seite 28 | #9 (Oktober 2011) | ROLLE|SPIL |
En bordrollespiller i en (lidt) fremmed verden | Seite 24 | #14 (August 2012) | ROLLE|SPIL |
Extrainformationen
- Nomineret til Æresottoen på Fastaval 2009
- Modtog Æresottoen på Fastaval 2011
Korrektionen für diese Seite einschicken