Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

Fastaval (2012)

Ort: Mariagerfjord Gymnasium, Hobro, Dänemark 🗺️
Datum: 4. - 8. April 2012

Teil von: Fastaval

Über den Kongress:

General: Bo Thomasen

Otto-dommere: Anders Frost Bertelsen (overdommer), Ida Tjell, Jesper Heebøll Arbjørn, Sanne Harder, Louise Floor Frellsen og Frederik Berg Østergaard.

Brætspilsottodommere: Bo Jørgensen (overdommer), Troels Vastrup, Morten Andersen og Thomas Vigild.

Szenarien

💾 Antihelt Elias Helfer
💾 Apocalypse Drow Kristian Bach Petersen Simpelt terningsystem
💾 Bette Liverpool Mikkel Bækgaard
Bødlerne David Piotr Zbigniew
💾 Cracked Asbjørn Olsen Hjemmelavet
Crossroads (Fastaval 2012) Per von Fischer
💾 Dancing with the Clans Anna Sigrid Pii Aunkilde
Tim Slumstrup Aunkilde
Oliver Nøglebæk
LARP Helcon
💾 Den dag døren går op Eva Fog
Eftermælet Michael Sonne-Jørgensen
💾 Elefanter & Eventyrere: Afrikas stjerne Morten Greis Petersen Fakkelskov Elefanter & Eventyrere
💾 En Guddommelig Udfordring Lasse Blichfeldt Hansen
En kærlighedshistorie Jonas Ellemand
Ida Nilsson
💾 Evig Mads Egedal Kirchhoff
Heart's Blood Nathan Hook
Husker du? Morten Jaeger
💾 Lad verden brænde Peter Fallesen
💾 Lydias begravelse Daniel Benjamin Bjørn Clausen
Peter Cornelius Møller
Jesper Stein Sandal
D&D 4th Edition
Lyst og løgn Jonas Arboe Harild
💾 Metropolis Evan Torner
💾 Min piges spurv Troels Ken Pedersen
Narrøve og Tidsmaskiner Klaus Meier Olsen
💾 Nazisatankirkecruise Benjamin S. Jørgensen
Milton Felice Brambati Lund
Anders Bo Skov
💾 Spor Alex Uth Fusion
💾 Summer Lovin’ Trine Lise Lindahl
Elin Nilsen
Anna Westerling
💾 Tilbagefald Max Møller
Tørke Tim Slumstrup Aunkilde
Oliver Nøglebæk
💾 Verdens ende Nina Runa Essendrop
💾 Vigilante: Justified Revenge? Kristoffer Apollo Hjemmelavet
Zombieval Mads Brynnum
Kristoffer Rudkjær

Brettspiele

[Mental]-Football Asger Harding Granerud
Ages of the World Nikolaj Wendt
Gods – a Game of Righteous Smiting Mads Brynnum
Hospital Rush Thomas Kjølby Laursen
Kåre Storgaard
Steen Thomsen
💾 In Clouds of Glory Thomas Greve
Gimle Larsen
Keeper of the Seals Marie Krause
Peter S. Wille
LoveSick Mads Brynnum
Andreas Lieberoth
Nanna Quvang
Sigurd Rubech
Siege Perilous Martin Bødker Enghoff
The Dying Messenger Pelle Sølvkjær Christensen
💾 TPS (Third Person Shooter) Mads Havshøj
Morten Lund
Trench War Morten Brøsted

Preise

Bedste Roller

Bette Liverpool
Rollerne favner klart scenariets rå poetiske nostalgi. De mange temaer i dem peger alle i den samme retning, og skaber en hel person, hvor spilleren kan gribe fat i det, der giver genklang. Forskellen i rollerne tillader flere spillertyper at nyde scenariet på deres egne præmisser. Karakterernes forhold skildrer drømme, udvikling og frustration over ikke at være blevet til det de ønskede.

Om vinderen sagde dommerne:

-Stemningsfuldt skrevet, med masser af indre konflikter.
-Roller og fortælling hænger nøje sammen, og de historier der opstår, er gribende og vedkommende.
-Konstruktionen imellem rollerne er scenariets motor.

Spillerne sagde:

-Karaktererne var utroligt gode med masser af kød på, og mulighed for at gribe konflikter fra baggrundshistorien.
-Jeg holder mere og mere af Allan og Frank trods alle deres skavanker og uforløste drømme.
Spor
Detektivernes tyndslidte facade bliver hurtigt gennembrudt af sprækker, der afslører, hvor nedbrudte de er. Rollerne udvikles gennem scenariet, og gradvist går omfanget af deres forfald op for spillerne. De bliver efterladt som sørgelige vrag efter en hjerteskærende tour de force gennem menneskelig ondskab og svigt.
Lad verden brænde
Gennem rollerne bliver spillerne ført ind i scenariets surreelle verden. Abstrakte begreber som kærlighed og destruktion er gjort til spilbare roller, som med største naturlighed indgår i et univers, hvis eksistens er koblet tæt sammen med dem. Her bliver det uhåndgribelige konkret, og det udsyrede selvfølgeligt. Hver rolle er beskrevet med sin helt egen stemme, hvilket giver spillernes fortolkning en klar retning, og gør det let at spinde videre på rollen.
Nazisatankirkecruise
Medlemmerne i black metal bandet Baaltzaroth skaber så meget stemning i spillokalet, at det er umuligt ikke at sidde tilbage med en ordenlig omgang unholy corpsepaint i fjæset. Beskrivelserne af karakterernes forhold, der går begge veje, giver noget at spille på, og gennem rants afdækkes karakterenes personlighed. Når Gedegreven og de andre skruer op for den okkulte vikingenazisme, bliver Frostmourne hånet til døde.
Verdens ende
Tre liv, som er gået i stå, beskrives i et nøgent sprog, som med enkelte sætninger formår at kommunikere følelser af hjerteskærende ensomhed og melankoli, men som samtidig efterlader rum til karakterernes udvikling. Sammen håndterer de tre rejsende både fastlåsthed, ensomhed, uforløste livserfaringer og frygten for at blive gammel.

Bedste Scenarie

Spor
I kraft af struktur og virkemidler skabes historien om en flok uperfekte mennesker, der i et forfejlet forsøg på at hjælpe, ødelægger både sig selv og en uskyldig pige. Spor har en imponerende balance imellem distance og nærhed. I en gennemarbejdet ramme skabt af roller, scenestruktur og formidling får spillerne frihed til at gøre fortællingen til deres egen.

Om vinderen sagde dommerne:

-Helstøbt og gribende
-Kan ikke undgå at berøre dig.
-Spillerne får frihed under ansvar.

Spillerne sagde:

En lang tur ned i helvede. Mega, mega ubehageligt på den fede måde.
Meget grum og alligevel troværdig historie.
Jeg følte mig virkeligt desperat og ilde til mode som Carsten, der skød sig selv da alle hans venner og familie havde forladt ham.
Bette Liverpool
En nostalgisk skildring af to brødres havarerede livsdrømme, der deler skæbne med deres hjemstavn – en havneby i forfald. Historien udvikler sig i både fortid og nutid, og man følger parallelt brødrenes drømme og den virkelighed, de har måttet se i øjnene. Scenariets præmis er klar, men hvorfor Frank og Allan ender på Centralcafeen er helt op til spillere og spilleder.
Tilbagefald
Et gribende scenarie, der med autentiske roller og scener skaber en personlig og alvorlig fortælling. I kraft af den fleksible struktur og den kompromisløse præmis, kommer oplevelsen af alkoholismens konsekvenser for familien helt ind under huden. Der er skåret ind til benet. Historien forværres gradvist scene for scene, og fører uundgåeligt frem mod familiens sammenbrud.
Lad verden brænde
En oprigtig og smuk fortælling om, hvad kærlighed er, hvad den gør ved folk, og hvad de vil gøre for den. Den surrealistiske verden som skaber og skabes af karaktererne er en lyrisk ramme, som indbyder spillerne til at udfylde den med deres egne fortolkninger. Scenariet gør på original vis op med lineær fortælleform og naturalistisk spillestil.
Verdens ende
Et stemningsfuldt scenarie, der udforsker rollerne, deres følelser og forhold til hinanden. Metalag og fiktion smelter langsomt sammen, og giver spillerne mulighed for en reflekteret indlevelse. En fascinerende og fortryllende oplevelse, der handler om at finde vejen fra ensomhed til fællesskab, og om at finde sin plads i verden.

Bedste Formidling

Tilbagefald
Scenariet skildrer en vedkommende og tragisk historie i et sprog, der hverken bliver selvmedlidende eller svælger i det forfærdelige. Netop ved sin nøgterne beskrivelse fremhæves og forstærkes den rå virkelighed, som scenariet udspringer fra. Layoutet er skarpt og overskueligt og gør det let at sætte sig ind spillet både før og under afvikling. De autentiske citater inkorporeres og underbygger stemningen uden at skabe distraktion fra fortællingen.

Om vinderen sagde dommerne:

Usædvanligt velformidlet.
Det emmer af overskud og overblik.
Det er en blanding af det personlige og det helt gennerelle, samtidig med at det er let at gå til, på trods af det alvorlige emne.

Spillerne sagde:

Virkeligt god skrevet, godt layout, nemt at gå til.
Rollerne var velskrevne og citaterne ramte plet – de gav mig gåsehud.
Bette Liverpool
Et gennemarbejdet og velstruktureret scenarie, der pædagogisk fører både spiller og spilleder igennem scenariets struktur og historie. Ordvalg og billeder tager læseren direkte til det melankolske Frederikshavn. Det komplicerede sceneforløb gøres letoverskueligt af scenariets skarpe opbygning, tidslinier og oversigtsark. En jordbunden tekst, der formår at give os et glimt af udsigten fra toppen af kranen.
En kærlighedshistorie
Teksten er fyldt med gejst og tiltro til spillederen, og spilgruppen opfordres oprigtigt til at investere sig selv i trygge, men udfordrende rammer. Spilleder tages i hånden og føres igennem strukturen, mens teksten samtidig er en overskuelig guide til afviklingen. Karakterteksterne er engagerede oplæg til spil, og i skarpt formulerede cuecards fortæller forfatterne præcis, hvad de vil have. Det hele er pakket ind i en bevidst kvalm lyserød ramme af rorschach-tegninger.
Spor
Scenariet er skrevet i et malende sprog, der danner billedet af en grum verden. En tragisk og dyster forfaldshistorie beskrives effektivt igennem to spor, som spillederen kan tage direkte med sig ind i spillokalet. Spilskabende sagsmapper er et kreativt og inspirerende værktøj til scenernes indhold og strukturerer fortællingen på en overbevisende måde. Det gøres klart for alle, at det vil gå galt – teksten er et springbræt til fortællingen om hvordan og hvorfor.
Vigilante: Justified Revenge?
Det er en svær kunst at skrive spillederløst, men opgaven løses effektivt og præcist i Vigilante. Informationen er fordelt til spillerne så alle har mulighed for at tage ansvar og trække gruppen videre. Systemet er letforståeligt med god symbolik og en spilleplade der både strukturerer spillet og sætter stemningen. En barsk fortælling i en kompakt indpakning.

Bedste Fortælling

Lad verden brænde
En personlig surrealistisk fortælling, som udforsker en psykologi, men konsekvent nægter at give nøglen til sandheden. Uanset hvad spillerne læser ind i scenariet, er det en dannelsesrejse, der handler om at opnå en forståelse af kærligheden og en accept af dens flygtige væsen. Gennem spillet skabes og destrueres verden i overensstemmelse med rollernes valg.

Om vinderen sagde spillerne:

Wow, for en fortælling.
Jeg blev tvunget til at bruge mig selv og mine egne erfaringer i en helt fantastisk grad.
Spillerne havde sublim frihed til at skabe, fortælle og træffe beslutninger om livets vigtigste spørgsmål.

Dommerne sagde:

-En ærlig fortælling, pakket ind i hemmeligheder.
-Smukke, lyriske scener.
-Scenariet er en dannelsesrejse imod noget, som man dybest set ikke forstår.
Spor
Et scenarie der behandler seks menneskers deroute efter kontakt med et ekstremt voldeligt og nådesløst miljø. Karaktererne er fra spillets start dømt til at fejle på trods af gode intentioner. Spor er den nødvendige fortælling om et ubehageligt emne, vi lukker øjnene for. Fusionsuniverset skaber en distance, som gør os i stand til at tage trafficking i behandling.
Tilbagefald
En vedkommende fortælling om en familie i alkoholismens skygge. Ved hjælp af et velstruktureret spændingsforløb fremstiller scenariet familiens forfald, med stærke scener og klare rammer for hvad der skal ske. En personlig og ægte fortælling om selvbedrag, vold og svigt inden for hjemmets fire vægge. Det kunne være din nabo eller nogen tættere på dig.
Husker du?
Et dybfølt scenarie om livets svære valg og den tvivl de medfører. Husker du? er fortællingen om at leve igen og få muligheden for at handle anderledes eller at affinde sig med sin fortid. I centrum er den svære kærlighed og hvordan den former os. Husker du? formår at balancere imellem et fast oplæg og improvisation. Gennem stikord i mindealbummet får spillerne et udgangspunkt, der dels er konkret, og dels efterlader tilpas frihed.
Lydias begravelse
Intriger og hemmeligheder bringes i spil i genretro 90’er retrostil. Fortællingen drives af karakterernes gradvise udfoldelse og hemmelige mål, og konflikterne optrappes i fede og akavede scener. Historiens usandsynlige forviklinger kulminerer i et endeligt maskefald, der er fuldstændig vanvittigt og morsomt.

Bedste Virkemidler

Verdens ende
Det blå rum giver rollerne plads til at udfolde deres indre liv, og langsomt opløses grænserne imellem fiktionslagene. Spillerne kan give deres roller nye navne og derigennem reflektere over rollernes udvikling, og med få, specialdesignede opvarmningsøvelser bliver spillerne i stand til at løfte opgaven.

Om vinderen sagde dommerne:
-Helt fantastiske virkemidler til at illustrere rollernes udvikling..
-Giver spillerne tryghed og frihed til indlevelse.
-Vi skal helt ned i maven, og vi skal føle.

Spillerne sagde:
Gode værktøjer, der fik virkelighed og drøm til at smelte langsomt sammen.
Super sej integration af opvarmning.
Virkeligt stærkt, at ændre navne på karaktererne i takt med deres udvikling.
Narrøve og Tidsmaskiner
Steffens store (lille) bog med ærgrelser virker både som scenekatalog indefor og udenfor spillets virkelighed samt som vindue ind i forfatterens smålige sind. Genrebevidste fortælleregler sikrer både at Steffen aldrig udvikler sig og at hver eneste scene konstant kompliceres.
Evig
Det fede system driver et scenarie, hvor de episke kampe er det centrale. Systemet er enkelt men giver stadig taktiske valg og potentiale for store fortællinger. Undervejs skifter kampene fra at være kollaborative til at være benhård udskilning. Kampscener har sjældent indeholdt så meget rollespil.
Metropolis
En bemærkelsesværdig brug af Byen Metropolis som kulisse, hvor spillernes kroppe levendegør huse, maskiner og statuer og dermed gør byen til en kropsliggjort medspiller. Byen illustreres både som en knusende maskine og en levende organisme og bidrager til en abstrakt oplevelse. Stumfilmens overdrevne gestikulation overføres effektivt til rollespillet, og skaber en uforglemmelig oplevelse.
Min piges spurv
Scenariets sensuelle sexudvekslinger skaber intense scener, som aldrig kammer over i overbelyst pornostemning. Ved at forbyde snak om karakterens indre liv genskabes den famlende følelse af usikkerhed omkring hvordan man præsterer. Sexscenerne bidrager virkningsfuldt til at udvikle rollerne under spillet.

Juryens Specialpris

Dancing with the Clans
De diskodansable discipliner giver masser af action, hvor spillerne kan slå sig løs med lækre moves, der kan rumme både klodsede neonates og elegante elders. Igennem facebook kan klanerne kapre sange og på den måde strækker scenariet sig ikke bare over hele connen, men også i lang tid op til.

Juryens Specialpris går i år til et scenarie med en sjælden energi. Det har ikke bare underholdt alle spillerne, men også et stort publikum, og det har samlet Fastaval til fest. Gennem videoer og facebook har det engageret spillerne før Fastaval, og for hver aften er det bare blevet vildere. Og hvor tit ser man rollespillere danse disko?
En kærlighedshistorie
I psykologens arbejdsværelse forventer man ikke at ens problemer bliver til flere, men når psykologen involverer sig personligt i sine patienter, opstår et velfungerende trekantsdrama. Når spillerne overskrider stregen på gulvet i arbejdsværelset, kan de træde ind i hinandens fiktioner, drømme, eller sessions. Et vidtrækkende potentiale, hvor klipningen, den narrative kontrol og grænserne mellem scener og dem der er med, er i spillernes hænder.
Elefanter & Eventyrere: Afrikas stjerne
Det er en imponerende bedrift at opbygge en alternativ rollespilshistorie, der både virker troværdig og plausibel. Det gennemtænkte univers, hvor rollespillets urhistorie stammer fra Tyskland i stedet for USA. Ved at sprogliggøre at rollespille rollespillere der rollespiller med kritisches Treffer, Würfeln og en Spielmeister Schirm, løftes en elegant ironisk pegefinger af vores allesammens had-/kærlighedsforhold til Dungeons and Dragons.

Publikumsprisen

Lad verden brænde
(Andenplads)
Bette Liverpool
(Tredjeplads)
Min piges spurv
(Fjerdeplads)

Bedste Brætspil

Siege Perilous
Et originalt og meget bogstaveligt take på myten om Kong Arthurs riddere om det Runde Bord. Blander stilsikkert velkendte mekanikker med egne, og sammen med den flotte præsentation, udgør det en samlet hele hvor spillerne både får stemningen, historiefortællingen og et utroligt solidt brætspil.

Spillet tiltrækker en ret bred vifte af spillertyper, fra den tænkende spiller der er fokuseret på at vinde, til den mere stemningsorienterede der spiller in-character og for de historier spillet fortæller.
TPS (Third Person Shooter)
Galskab! Spillet bryder med den gængse opfattelse af hvad brætspil er og gør. I stedet for at være langsomt, for få spillere og med masser af omtanke, så er det kort, intenst og fuldkommen vanvittigt. Spillets skabere har tænkt langt uden for den berømte boks, og skabt et unikt spil for mange spillere, der simultant forsøger at pløkke hovederne af hinanden i bedste Counter-Strike stil. Det bryder også med konventionen om at brætspil skal være retfærdige og præcise. At spillet har en høj underholdningsværdi for tilskueren trækker ikke just ned. Hvor nogen spil ligner en million eller har sofistikerede regler så er TPS blot awesome sjovt!
Hospital Rush
Lad dig ikke snyde af spillets muntre tone, under overfladen gemmer sig et kynisk spil med større dybde end dets relativt simple regler lader en tro.. Det er klassisk workerplacement spil, men placeret i en unik setting, godt produceret og med en stor underspillet humor.. Det er meget lettilgængeligt – og er man ikke til skrevne regler har skaberne lagt en visuel guide på nettet.. Brugen af personkort med unikke evner, er med til at sikre en høj re-playability faktor, hvilket også understøttes af at spillet præcist rammer en korrekt varighed..
Trench War
The wargame cut to the bone, actually down to 1 dimension. The game is raw, but practically presented - with rules that allow games without preparation. The game has a good flow, and represent a fairly narrow group of board games only 2 players. The game is a far - objectively meaningless - bloodbath, but it's fun and illustrates actually pretty good trench wars of the first World War.

Trenchwar often leaves one party wiped out and the desire for revenge, but the game's duration makes Fortunately, the chance to rematch and a new blow not many minutes away.
Keeper of the Seals
Formår at give et meget bogstaveligt bånd mellem en række originale mekanikker og intrigerne ved det hof der omgiver spillets hovedperson: kongen. Spillet er overlegent præsenteret og dygtigt formidlet via synergien mellem artwork, symbolik, layout og flavour. Reglerne er professionelt skrevet og layoutet og hjælper spillerne godt i gang med et givende spil. Lykkes i balancen mellem at være et optimeringsspil og stadigt have masser af spillerinteraktion.

Æresottoen

Klaus Meier & Kristoffer Rudkjær
Jesper Heebøl Arbjørn
Morten Tellefsen
Ezekiel Castor No Borg
Nynne Søs Rasmussen

Den Gyldne Svupper

Matthias Cronjäger og Emil Cronjäger

Lady

Malik Hyltoft
The winner of the Lady 2012 is Malik Hyltoft for with a surprisingly harsh interpretation leading the players into a current and relevant debate.
Aaron Vanek
(Andenplads)
Mads Lunau
(Tredjeplads)

Orgas

Bar Ernst Jensen
Barchef Kenneth Juhl Hansen
Brandvagt Ezekiel No Castor Borg
Brandvagt Joan Ladekjær Ingwersen
Brandvagt Mikkel Justesen
Brætspilsboss Morten Andersen
Brætspilscafé Jeanette Pinderup
Brætspilscafé Rasmus Ragnvald Olofsson
Brætspilsdesign Troels Vastrup
Brætspilsottodommer Morten Andersen
Brætspilsottodommer Thomas Vigild
Brætspilsottodommer Troels Vastrup
Brætspilsottooverdommer Bo Jørgensen
Bunker - Skole Mads Havshøj
Bunkermedlem Andreas Ravn Skovse
Café Carsten Andreasen (II)
Café Christian Rolle
Café Oliver Nøglebæk
Café Rasmus Boldt
Café Søren Kragh
Café-fatter in absentia Eleonora Andrea Kapow
Café-mutter Alex Uth
Chefkok Rasmus Jørgensen
Dirtbusters Lau K. Lauritzen
Dirtbusters Søren Ligaard Hald
Dirtbusters - Commander Kristoffer Nyrup
El Henrik Krøjmand
Fastaval Game Reallocation Project Bo Thomasen
Fotoansvarlig Simon James Pettitt
Fundraising, sponsorater, PR Kristian Bach Petersen
GDS-ansvarlig Nis Haller Baggesen
General Bo Thomasen
Holdlægning Anna Sigrid Pii Aunkilde
Holdlægning Tim Slumstrup Aunkilde
In promptu café-fatter Jakob Ponsgård
In promptu opvaskeansvarlig - aften Lasse Mygind
In promptu opvaskeansvarlig - morgen Maj Kondrup
Indkøbsansvarlig Astrid Sigaard Andersen
Info Anne Skov Bærentsen
Info Arnar Thorsson Kummer
Info Bjarke Thomsen
Info Daniel Zaza
Info Erik Warming
Info Jakob Thomasen
Info Jesper Veje Walton Simonsen
Info Mark Buje Hein Sørensen
Info Nis Haller Baggesen
Info Peter Lind
Info Regitse Jensen
Info Sean Geggie
Info Troels Rohde Hansen
Info, info-fe Anne Serup Grove
Infoboss Elias Helfer
International host Frederik J. Jensen
IT - database m.m. Peter Lind
IT - tilmelding Kristoffer Mads Sørensen
IT - website Lars Nyberg
Kiosk Emil Refn
Kiosk Julius Larsen Seerup
Kiosk Katrine Lynge Egholm
Kiosk Laura Gerlev Hansen
Kiosk Maria Havshøj
Kiosk Mette Holt Andersen
Kiosk Oliver Ethelfeld
Kiosk Rikke Julie Astrup Larsen
Kiosk-lærling Luca Pristed
Kiosk-mama Sigrid Stenkilde Lynæs
Kok Elisabeth Nørresø Haase
Kok Kathrine Abel
Lady-dommer Anna Sigrid Pii Aunkilde
Lady-dommer Kasper Nørholm
Lady-dommer Kristoffer Apollo
Lady-dommer Thais Laursen Munk
Madansvarlig Sven Schiøtte Strandbygaard
Magic-turnering Uffe V. Jensen
Morgenmad Jens Peder Nielsen
Oppyntning Jonas Rassing
Opsætning/nedtagning Andreas Ravn Skovse
Opsætning/nedtagning Mads Havshøj
Opsætningsmad Cheresse Burke
Opvaskeansvarlig in absentia Erik Sonne Georg
Opvaskeansvarlig in absentia Helle Løyche
Ottodommer Frederik Berg
Ottodommer Ida Tjell
Ottodommer Jesper Heebøll Arbjørn
Ottodommer Louise Floor Frellsen
Ottodommer Sanne Harder
Ottofest-ansvarlig Johannes Busted Vestergaard
Ottofest-ansvarlig Lars Vilhelmsen
Ottofest-James-ansvarlig Anders Würtz
Ottofest-James-ansvarlig Louise Skriver Lægteskov
Ottooverdommer Anders Frost Bertelsen
Ottoproduktion Mads Havshøj
Ottoviteter, Bazar Jost L. Hansen
Overvågning (tema, it) Peter Brodersen
Propaganda TV Ebbe Valbak
Sandwich Allan Hald
Sandwich Jesper Wøldiche
Sandwich Martin Ravnsgaard Jensen
Sandwich Terese Damhøj Andersen
Scenarieansvarlig + Grind Night Klaus Meier Olsen
Scenarieansvarlig + Grind Night Kristoffer Rudkjær
Scenarieskrivningskonkurrence Frederik J. Jensen
Service Jesper Lindhard
Skyggebaron Ole Sørensen
Spilleder-ansvarlig + print Charles Bo Nielsen
Spilleder-ansvarlig-hjælper Edin Janković Šumar
Trucker Peter Søgaard Rasmussen
Trucker-padawan Dennis Flemling Hansen
Ungdomslounge Jeppe Hansen
Ungdomslounge Lind Brøchner-Nielsen
Warhammer 40K Aslak Lynæs Stenkilde
Wear Ida Kirstine Jensen
Wear Orla Lærke Hatting
Æresottodommer Astrid Sigaard Andersen
Æresottodommer Lars Kaos Andresen
Æresottodommer Luisa Carbonelli
Æresottodommer Peter Brodersen
Æresottodommer Tina Heebøll Arbjørn
Økonomi Søren Parbæk

Referenced in the following articles

Nyheder om rollespil i Danmark Seite 8 #12 (April 2012) ROLLE|SPIL
The Fastaval of Love Seite 30 #13 (Juni 2012) ROLLE|SPIL

Extrainformationen



Korrektionen für diese Seite einschicken