Alexandria

Give a hand: To-do
Send inn rettelser

Søk etter spill
Nøkkelord
Alexandria i tall

Kalender
Blogg-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt oss
Privacy policy
Logg inn:
Velg språk:

dadeennbsv

Jagten på Snurre Snup 2

System: Toon

Av

✏️Christian Rosenkjær Andersen

Beskrivelse

Dette er fortsættelsen på det legendariske 'Jagten på Snurre Snup', eksekveret på Krikkit Gamblers sagnomspundne interne weekendtur KGWMK31/2 for visse priviligerede spillere. Scenariet var en succes uden lige, især fordi fire spillere erindrer de var med, men den stakkels GM og forratter husker kun tre forskellige spilpersoner, men hva'!

Alligevel kommer der en del 2 af scenariet, for der skaI jo ikke være nogen hemmelighed: Snurre blev IKKE fanget, til trods af de snedige planer, der bl.a involverede er sørøverskib! Og det er netop på dette skib, at 'Jagten på Snurre Snup 2' kickstartes, netop som det er ved at anløbe en klassisk øde tropeø, med vulkaner, jungle, vilde dyr og fjendtligsindede indfødte.

Alle de sammensvorne pisker ned af dækker efter den drilske hare, ventende på de ting de havde bestilt pr. postordre fra ACME. Yosemire Sam med sine seksløbere, Tasmanian Devil indhyllet i en hvirvelvind, Elmer Fudd med sit jawtgevær, Wil. E. Coyote spekulerende på endnu en lumsk plan og Daffy Duck konstant tabende sit næb. Skal det for en gangs skyld lykkedes disse vores bardoms store helte at vinde? Find selv ud af det i "Jagten på Snurre Snup 2".

Spilt på

Krikkit Con Mk III - Flumantigopanal (1997)


Send inn rettelser om denne siden