Om Alexandria
Hjälp oss: Att-göra
Skicka in rättelser

Sök efter spel
Etiketter
Alexandria i siffror

Platser
Kalender
Bloggflöden
Priser
Jost-spelet

Kontakta oss
Integritetspolicy
Logga in:
Language icon Välj språk:

dadeennbsv

Jagten på Snurre Snup 2

System: Toon

Av

✏️Christian Rosenkjær Andersen

Beskrivning

Dette er fortsættelsen på det legendariske 'Jagten på Snurre Snup', eksekveret på Krikkit Gamblers sagnomspundne interne weekendtur KGWMK31/2 for visse priviligerede spillere. Scenariet var en succes uden lige, især fordi fire spillere erindrer de var med, men den stakkels GM og forratter husker kun tre forskellige spilpersoner, men hva'!

Alligevel kommer der en del 2 af scenariet, for der skaI jo ikke være nogen hemmelighed: Snurre blev IKKE fanget, til trods af de snedige planer, der bl.a involverede er sørøverskib! Og det er netop på dette skib, at 'Jagten på Snurre Snup 2' kickstartes, netop som det er ved at anløbe en klassisk øde tropeø, med vulkaner, jungle, vilde dyr og fjendtligsindede indfødte.

Alle de sammensvorne pisker ned af dækker efter den drilske hare, ventende på de ting de havde bestilt pr. postordre fra ACME. Yosemire Sam med sine seksløbere, Tasmanian Devil indhyllet i en hvirvelvind, Elmer Fudd med sit jawtgevær, Wil. E. Coyote spekulerende på endnu en lumsk plan og Daffy Duck konstant tabende sit næb. Skal det for en gangs skyld lykkedes disse vores bardoms store helte at vinde? Find selv ud af det i "Jagten på Snurre Snup 2".

Spelat på

Krikkit Con Mk III - Flumantigopanal (1997)


Skicka in rättelser om den här sidan