Om Alexandria
Giv en hånd
Indsend rettelser

Søg efter spil
Tags
Alexandria i tal

Steder
Kalender
Blog-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt os
Privatlivspolitik
Log ind:
Language icon Vælg sprog:

dadeennbsv

Jagten på Snurre Snup 2

System: Toon

Af

✏️Christian Rosenkjær Andersen

Foromtale

Dette er fortsættelsen på det legendariske 'Jagten på Snurre Snup', eksekveret på Krikkit Gamblers sagnomspundne interne weekendtur KGWMK31/2 for visse priviligerede spillere. Scenariet var en succes uden lige, især fordi fire spillere erindrer de var med, men den stakkels GM og forratter husker kun tre forskellige spilpersoner, men hva'!

Alligevel kommer der en del 2 af scenariet, for der skaI jo ikke være nogen hemmelighed: Snurre blev IKKE fanget, til trods af de snedige planer, der bl.a involverede er sørøverskib! Og det er netop på dette skib, at 'Jagten på Snurre Snup 2' kickstartes, netop som det er ved at anløbe en klassisk øde tropeø, med vulkaner, jungle, vilde dyr og fjendtligsindede indfødte.

Alle de sammensvorne pisker ned af dækker efter den drilske hare, ventende på de ting de havde bestilt pr. postordre fra ACME. Yosemire Sam med sine seksløbere, Tasmanian Devil indhyllet i en hvirvelvind, Elmer Fudd med sit jawtgevær, Wil. E. Coyote spekulerende på endnu en lumsk plan og Daffy Duck konstant tabende sit næb. Skal det for en gangs skyld lykkedes disse vores bardoms store helte at vinde? Find selv ud af det i "Jagten på Snurre Snup 2".

Spillet på

Krikkit Con Mk III - Flumantigopanal (1997)


Indsend rettelser for denne side