Sandhed eller Konsekvens
System: Systemløst
Sjanger: Projekt R'lyeh
Deltakere: 1 GM, 5-6 players
Av
✏️ | Mikkel Bækgaard |
Last ned
Scenarie [dansk] | (0,5 MB) | |
Characters [dansk] | (0,1 MB) |
Beskrivelse
Jakob sparkede bandende til stenen, hvorefter han løftede sin væltede cykel og tog et blik på skaderne - satans - hjulet var bøjet, så han kom ikke meget længere på denne måde. Han måtte hellere ringe til sin far, og få ham til at køre sig de otte kilometer ud til hytten. Han stak hånden i lommen og ledte efter mobiltelefonen - endnu engang - Satans. Han havde glemt sin livsvigtige mbiltelefon. Arrig og temmelig frustreret begyndte han at gå. De andre måtte finde sig i, at han kom et par timer for sent.
Ude i hytten ventede de andre. De var alle kommet, og de ventede nu kun på Jakob. Stemningen var trykket efter skænderiet i sidste uge. De kunne dog få talt ud, og det var det, denne aften var beregnet til. Det var Pias idé, at det skulle foregå i den forladte skovhugger hytte. Det var en god tradition, de havde med at tale tingene igennem på neutral grund. Desuden havde hun jo en bagtanke med denne hytte - en bagtanke, de andre nok skulle finde ud af.
Et scenarie om en flok ganske almindelige teenagere med ganske almindelige problemer - det ved de bare ikke selv.
Spilt på
Horrorcon (1999) | |
♻ | Spiltræf XII (2000) |
♻ | ConIIret (2000) |
♻ | Confekt IIb (2001) |
♻ | Viking-Con 21 (2002) |
⛔ | Orf (2003) |
♻ | DrageCon 4 (2006) |
Trivia
- Confekt IIb slog scenariet op under titlen "Sandhed OG Konsekvens"
Lenker
Send inn rettelser om denne siden