Om Alexandria
Give a hand: To-do
Send inn rettelser

Søk etter spill
Nøkkelord
Alexandria i tall

Locations
Kalender
Blogg-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt oss
Privacy policy
Logg inn:
Language icon Velg språk:

dadeennbsv

Sandhed eller Konsekvens

Forside til Sandhed eller Konsekvens

System: Systemløst
Sjanger: Projekt R'lyeh
Deltakere: 1 GM, 5-6 players

Av

✏️Mikkel Bækgaard

Last ned

PDF Scenarie [dansk] (0,5 MB)
PDF Characters [dansk] (0,1 MB)

Beskrivelse

Jakob sparkede bandende til stenen, hvorefter han løftede sin væltede cykel og tog et blik på skaderne - satans - hjulet var bøjet, så han kom ikke meget længere på denne måde. Han måtte hellere ringe til sin far, og få ham til at køre sig de otte kilometer ud til hytten. Han stak hånden i lommen og ledte efter mobiltelefonen - endnu engang - Satans. Han havde glemt sin livsvigtige mbiltelefon. Arrig og temmelig frustreret begyndte han at gå. De andre måtte finde sig i, at han kom et par timer for sent.

Ude i hytten ventede de andre. De var alle kommet, og de ventede nu kun på Jakob. Stemningen var trykket efter skænderiet i sidste uge. De kunne dog få talt ud, og det var det, denne aften var beregnet til. Det var Pias idé, at det skulle foregå i den forladte skovhugger hytte. Det var en god tradition, de havde med at tale tingene igennem på neutral grund. Desuden havde hun jo en bagtanke med denne hytte - en bagtanke, de andre nok skulle finde ud af.

Et scenarie om en flok ganske almindelige teenagere med ganske almindelige problemer - det ved de bare ikke selv.

Spilt på

Horrorcon (1999)
Spiltræf XII (2000)
ConIIret (2000)
Confekt IIb (2001)
Viking-Con 21 (2002)
Orf (2003)
DrageCon 4 (2006)

Trivia

Lenker



Send inn rettelser om denne siden