Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

Sandhed eller Konsekvens

Vorderseite für Sandhed eller Konsekvens

System: Systemløst
Genre: Projekt R'lyeh
Teilnehmer: 1 Spielleiter, 5-6 Spieler

Von

✏️Mikkel Bækgaard

Herunterladen

PDF Szenario [Dänisch] (0,5 MB)
PDF Rollen [Dänisch] (0,1 MB)

Beschreibung

Jakob sparkede bandende til stenen, hvorefter han løftede sin væltede cykel og tog et blik på skaderne - satans - hjulet var bøjet, så han kom ikke meget længere på denne måde. Han måtte hellere ringe til sin far, og få ham til at køre sig de otte kilometer ud til hytten. Han stak hånden i lommen og ledte efter mobiltelefonen - endnu engang - Satans. Han havde glemt sin livsvigtige mbiltelefon. Arrig og temmelig frustreret begyndte han at gå. De andre måtte finde sig i, at han kom et par timer for sent.

Ude i hytten ventede de andre. De var alle kommet, og de ventede nu kun på Jakob. Stemningen var trykket efter skænderiet i sidste uge. De kunne dog få talt ud, og det var det, denne aften var beregnet til. Det var Pias idé, at det skulle foregå i den forladte skovhugger hytte. Det var en god tradition, de havde med at tale tingene igennem på neutral grund. Desuden havde hun jo en bagtanke med denne hytte - en bagtanke, de andre nok skulle finde ud af.

Et scenarie om en flok ganske almindelige teenagere med ganske almindelige problemer - det ved de bare ikke selv.

Hier gespielt worden

Horrorcon (1999)
Spiltræf XII (2000)
ConIIret (2000)
Confekt IIb (2001)
Viking-Con 21 (2002)
Orf (2003)
DrageCon 4 (2006)

Extrainformationen

Links



Korrektionen für diese Seite einschicken