Dr. Bundwalds Hemmelighed
RPG system: Basic Roleplaying
By
✏️ | Daniel Benjamin Bjørn Clausen |
✏️ | Selina Kyle |
✏️ | Peter Cornelius Møller |
Description
Tanker, en uendelighed af tanker. Overalt i universet. Drømme og håb. Glæde og sorg. Erindringer. Altid er de i os og omkring os. De er en persons sjæl. Men hvad når personen dør? Hvad bliver der så af tankerne? Hvad sker der med ens erindringer efter døden. Er de der stadig, og kan de gemmes? Kan de bruges igen? Og af hvem ...?
Sheryl havde ventet længe. Hun var nervøs. Det var over ét døgn, siden hun havde meldt sin mand savnet. Lance var ellers ikke typen, der kom sent hjem fra arbejde. Sheryl frygtede det værste og ventede nu kun på, at politiet kom og fortalte hende at de havde fundet hendes mand.
Dørklokken ringede ... Sheryl for sammen. Med skælvende hånd åbnede hun døren og så lige ind i en gigantisk buket blomster. "Hej skat, undskyld at jeg kom lidt sent hjem," sagde Lance og skubbede blomsterbuketten ind i hænderne på hende. Han kyssede hende hurtigt på kinden og med hastige skridt gik han ud i køkkenet. Sheryl studsede. Lance plejede aldrig at kalde hende for "skat". Hun fulgte ham spørgende ud i køkkenet. Lance stod ved den åbne køleskabsdør og grovåd af en dåse kattemad. Han kiggede på hende med mærkelige øjne og så derefter lidt flov ned af sig selv. "Øhh, jeg.. jeg er vist blevet en smule sulten," sagde han forsigtigt. Sheryl stod og betragtede ham med armene lagt over kors. "Hvor har du været, Lance? Hvorfor har du ikke ringet, Lance? Hvad sker der?"
Lance så et øjeblik skyldfuld ud, men så blev hans øjne oplyst af en stærk indre glød. "Kom! Det skal jeg vise dig, skat."
I Summerset County sker der underlige ting. Folk forsvinder. Politiet undersøger, men finder intet. Tilsyneladende intet. For den lokale sheriff Buckhorn meldes kort efter savnet. Kort inden sin forsvinden havde sheriffen hastigt og uden nogen nærmere forklaring bedt om assistance fra FBI.
Få dage efter dukker agenter op i Summerset.
Seks folk med hver deres talenter og hver deres idé om, hvordan denne sag skal løses.
Played at
Fastaval - Atlantis (1999) |
Awards
Fastaval - Atlantis (1999)
Winner, Bedste Effekter
Send corrections for this page