Om Alexandria
Hjälp oss: Att-göra
Skicka in rättelser

Sök efter spel
Etiketter
Alexandria i siffror

Platser
Kalender
Bloggflöden
Priser
Jost-spelet

Kontakta oss
Integritetspolicy
Logga in:
Language icon Välj språk:

dadeennbsv

Anachron

System: GURPS Time Travel

Av

✏️Sebastian Flamant

Beskrivning

En maskine står på et ukendt institut i USA, instituttet for paranormal forskning. Inde i maskinen står nogle ukendte mennesker og kigger ud af de tilduggede ruder. Og venter på, at Tiden skal komme. Et ur tikker monotont. Nogle ukendte mennesker står udenfor maskinen. Og venter. Men alle venter de på at skrive historie. Inde i maskinen venter de få trofaste, men ukendte folk på, at blive de første, der nogensinde har rejst... i Tiden. Imens tikker uret monotont, og stilheden breder sig. Og uret tikker ufortrædent videre, videre, videre... mod fortiden.

"Anachron" er et Gurps Time Travel scenario. "Anachron" kaster spillerne ind i en anden tid og verden, en politisk konflikt og en personlig kamp for overlevelse. Scenariet blander flere genrer sammen, således at "Anachron" først og fremmest er et Time Travel scenario, men også indeholder tydelige Espionage elementer. Gurps reglerne holdes på et minimum, så historien forbliver flydende og tilgængelig for de fleste. Det kræves først og fremmest, at spillerne skal kunne fortolke deres character-sheet. Yderligere kendskab til systemet er ikke nødvendigt.

Men kom til Tiden...

Spelat på

Viking-Con 13 (1994)
X-CON (1995)

Artiklar

Plotline: Anachron Sida 24 Nr. 2 (1995) X3M

Trivia



Skicka in rättelser om den här sidan