Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

Anachron

System: GURPS Time Travel

Von

✏️Sebastian Flamant

Beschreibung

En maskine står på et ukendt institut i USA, instituttet for paranormal forskning. Inde i maskinen står nogle ukendte mennesker og kigger ud af de tilduggede ruder. Og venter på, at Tiden skal komme. Et ur tikker monotont. Nogle ukendte mennesker står udenfor maskinen. Og venter. Men alle venter de på at skrive historie. Inde i maskinen venter de få trofaste, men ukendte folk på, at blive de første, der nogensinde har rejst... i Tiden. Imens tikker uret monotont, og stilheden breder sig. Og uret tikker ufortrædent videre, videre, videre... mod fortiden.

"Anachron" er et Gurps Time Travel scenario. "Anachron" kaster spillerne ind i en anden tid og verden, en politisk konflikt og en personlig kamp for overlevelse. Scenariet blander flere genrer sammen, således at "Anachron" først og fremmest er et Time Travel scenario, men også indeholder tydelige Espionage elementer. Gurps reglerne holdes på et minimum, så historien forbliver flydende og tilgængelig for de fleste. Det kræves først og fremmest, at spillerne skal kunne fortolke deres character-sheet. Yderligere kendskab til systemet er ikke nødvendigt.

Men kom til Tiden...

Hier gespielt worden

Viking-Con 13 (1994)
X-CON (1995)

Articles

Plotline: Anachron Seite 24 Nr. 2 (1995) X3M

Extrainformationen



Korrektionen für diese Seite einschicken