Om Alexandria
Hjälp oss: Att-göra
Skicka in rättelser

Sök efter spel
Etiketter
Alexandria i siffror

Platser
Kalender
Bloggflöden
Priser
Jost-spelet

Kontakta oss
Integritetspolicy
Logga in:
Language icon Välj språk:

dadeennbsv

Ian Schreiber

Spel

Grafiskform Prism Break Fastaval - Otto in Space (2020)
Grafiskform Prøven Fastaval - Solarpunk (2021)

Utmärkelser

Fastaval - Otto in Space (2020)

Prism Break: Vinnare, Bedste Innovation
Prism Break er et real-time Cyberpunk hacker-samarbejdsspil for 4 spillere, hvor hver spiller kun kan se en begrænset del af spillets informationer. Målet er at bygge en labyrint af gange, som skaber en rute til alle hjørner af spillepladen, før der er gået 15 minutter. Udfordringen er at hvert felt kan indeholde vægge, fælder og andre udfordringer (nogle hjælpsomme og andre farlige). Spillerne skal overveje nøje hvordan de placerer felterne, så de undgår at spærre sig selv inde.
Prism Break nomineres for den grundlæggende præmis, hvor farvede briller skaber både 80’er æstetik og er spillets grundlæggende element, der styrer, hvilke informationer hver spiller kan se på brikkerne.

Prism Break is a real time Cyperpunk hacker coop game for 4 players where each player can only see part of the game information. The goal is to build a labyrinth of hallways which creates a route to the four corners of the board before 15 minutes has passed. The challenge is that each tile can have walls, traps and other challenges (some helpful, some dangerous) on them. The players need to consider carefully how the tiles are placed so they avoid trapping themselves.
Prism Break is nominated for the main premise of the game, where colored glasses create both a strong 80’s aesthetics and is the main element that controls which information is available to the players.


Skicka in rättelser om den här sidan