Om Alexandria
Give a hand: To-do
Send inn rettelser

Søk etter spill
Nøkkelord
Alexandria i tall

Locations
Kalender
Blogg-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt oss
Privacy policy
Logg inn:
Language icon Velg språk:

dadeennbsv

Anachron II

System: GURPS Time Travel
Sjanger: Sci-Fi, Thriller

Av

✏️Sebastian Flamant

Beskrivelse

Projektet gik galt. Af uransagelige årsager. Historien blev dysset ned. Af sikkerhedsmæssige hensyn. Folkene bag projektet døde. Under mystiske omstændigheder. Regeringen lovede, at man aldrig igen ville gøre forsøg på at rejse i tiden. De løj. Projektet var dødt. Officielt. Instituttet for Paranormal Forskning blev lukket. Officielt. Og igen levede folk lykkeligt i Amerikas Forenede Stater. Men hvor lang tid kan løjnen holdes skjult? Hvor lang tid kan hemmeligheden holdes låst inde? Og hvad er prisen? Hvad er prisen ...

Anachron II er et Gurps Time Travel scenarie med tydelige Espionage elementer, der foregår nogle år efter et mislykket tidsrejse-projekt. Scenariet kaster spilleme ud i en farlig verden, hvor tiden er blevet et våben, og hvor hvert skridt kan blive det sidste. Anachron II fokuserer på handling og rollespil, ikke på regler, og det er derfor kun nødvendigt, at spilleme kan fortolke deres charactersheet og har et minimalt kendskab til Gurps systemet. Der kræves intet kendskab til Time Travel genren.

Spilt på

Viking-Con 14 (1995)


Send inn rettelser om denne siden