Om Alexandria
Hjälp oss: Att-göra
Skicka in rättelser

Sök efter spel
Etiketter
Alexandria i siffror

Platser
Kalender
Bloggflöden
Priser
Jost-spelet

Kontakta oss
Integritetspolicy
Logga in:
Language icon Välj språk:

dadeennbsv

Anachron II

System: GURPS Time Travel
Genre: Sci-Fi, Thriller

Av

✏️Sebastian Flamant

Beskrivning

Projektet gik galt. Af uransagelige årsager. Historien blev dysset ned. Af sikkerhedsmæssige hensyn. Folkene bag projektet døde. Under mystiske omstændigheder. Regeringen lovede, at man aldrig igen ville gøre forsøg på at rejse i tiden. De løj. Projektet var dødt. Officielt. Instituttet for Paranormal Forskning blev lukket. Officielt. Og igen levede folk lykkeligt i Amerikas Forenede Stater. Men hvor lang tid kan løjnen holdes skjult? Hvor lang tid kan hemmeligheden holdes låst inde? Og hvad er prisen? Hvad er prisen ...

Anachron II er et Gurps Time Travel scenarie med tydelige Espionage elementer, der foregår nogle år efter et mislykket tidsrejse-projekt. Scenariet kaster spilleme ud i en farlig verden, hvor tiden er blevet et våben, og hvor hvert skridt kan blive det sidste. Anachron II fokuserer på handling og rollespil, ikke på regler, og det er derfor kun nødvendigt, at spilleme kan fortolke deres charactersheet og har et minimalt kendskab til Gurps systemet. Der kræves intet kendskab til Time Travel genren.

Spelat på

Viking-Con 14 (1995)


Skicka in rättelser om den här sidan