Alexandria

Om Alexandria
Skicka in rättelser
Kontakta oss

Sök efter spel
Etiketter
Alexandria i siffror

Kalender
Jost-spelet
Bloggflöden

Priser

In English

Integritetspolicy
Logga in:
Välj språk:

dadeennbsv

Øjmer

System: MERP
Genre: Fantasy

Av

✏️Claus Møller

Beskrivning

Året er 1973 T.A., der er nu gået 2 år siden i begyndte jeres søgen efter rigdom og magt. Jeres bedrifter har været få, andet for en stor huletrold, har i kun dræbt orcs, ikke en enkelt uruk-hai har jeres trofaste sværd smagt på I er sendt på patrulie for at undersøge lokale rygter, som siger der er orcs omkring Rivendell, det var utroligt flovt at få denne opgave da orkerne efter sigende skulle befinde sig kun 2KM fra det område som gi normalvis patruliere.Men i er rimelig sikkere på der ingen orks er kun en forladt trollehøj.......... I beslutter jer for at gøre rest ved en bekendt kro."Den sovende drage", hvis indtjening stødt er steget ligesom jeres vægt.Halvfede og ude af form er i kun en skygge af de eventyrer der for 2år siden troede at de kunne ændre Middel-earth og drive Saurons styrker tilbage på egen hånd.. Alt virker som ved det gamle i de velkendte rum af "Den sovende drage" måske med undtagelse af en høj rank skikkelse, sim sidder i et hjørne af lokalet og spejder ud af vinduet.

Spelat på

Con 92 (1992)


Skicka in rättelser om den här sidan