Alexandria

Über Alexandria
Korrektionen einschicken
Uns kontaktieren

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Kalender
Das Jost-Spiel
Blog-Feeds

Preise

In English

Privatsphärepolitik
Einloggen:
Sprache wählen:

dadeennbsv

Øjmer

System: MERP
Genre: Fantasy

Von

✏️Claus Møller

Beschreibung

Året er 1973 T.A., der er nu gået 2 år siden i begyndte jeres søgen efter rigdom og magt. Jeres bedrifter har været få, andet for en stor huletrold, har i kun dræbt orcs, ikke en enkelt uruk-hai har jeres trofaste sværd smagt på I er sendt på patrulie for at undersøge lokale rygter, som siger der er orcs omkring Rivendell, det var utroligt flovt at få denne opgave da orkerne efter sigende skulle befinde sig kun 2KM fra det område som gi normalvis patruliere.Men i er rimelig sikkere på der ingen orks er kun en forladt trollehøj.......... I beslutter jer for at gøre rest ved en bekendt kro."Den sovende drage", hvis indtjening stødt er steget ligesom jeres vægt.Halvfede og ude af form er i kun en skygge af de eventyrer der for 2år siden troede at de kunne ændre Middel-earth og drive Saurons styrker tilbage på egen hånd.. Alt virker som ved det gamle i de velkendte rum af "Den sovende drage" måske med undtagelse af en høj rank skikkelse, sim sidder i et hjørne af lokalet og spejder ud af vinduet.

Hier gespielt worden

Con 92 (1992)


Korrektionen für diese Seite einschicken