When the World Died
System: Systemløst
Sjanger: Action, Gyser
Deltakere: 1 GM, 4-6 players
Av
✏️ | Nanna Knak Sondrup |
Beskrivelse
"Tid er blevet en relativ ting i denne verden, her er det sult og overlevelse der styrer. Det skete alt sammen på et øjeblik, eller sådan føltes det vært fald. Det ramte som et chok for alle da noget så uvirkeligt, pludselig blev en virkelighed."
En gruppe finder sig selv i øjeblikkets kaos, da verdens befolkning dør, og begynder at gå igen. Film verdenens zombier blev en virkelighed, og en plan for overlevelse er nødvendigt. De har kun hinanden, og chancen for overlevelse er lille. Planen er simpel, overlevelse og finde et sikkert sted, samt undgå at døden tager en, eller i dette tilfælde, spiser en...
Et kliche scenarie, ganske simpelt fordi zombier er fantastiske! Fokus på action og grimme oplevelser er det som scenariet vil tilbyde, samt stor frihed blandt spillerne.
Spilt på
Ruscon 25 (2017) |
Send inn rettelser om denne siden