The Other
System: Storyteller System New World of Darkness
Deltakere: 1 GM, 4 players
Av
✏️ | Peter Hentzen |
✏️ | Jesper Schnipper |
Beskrivelse
Hook
Du mærker hans blik før du får øje på ham og allerede før du gør kan du mærke noget er forkert.
For dine øjne fortæller dig både at han står på den anden side af hotellobbyen og lige foran dig, men der er kun en af ham.
Der bliver snakket til dig og du blinker med øjnene, da du åbner dem igen er han væk.
“Her er dit keycard, du har værelse 415” siger stemmen igen eller er det første gang?
Du tager imod dit kort mens du tænker på stirrende øjne, da du vender dig om for at gå mod elevatorerne fokuserer dine øjne helt normalt på lobbyen, men hvorfor får det dig til at føle dig svimmel og som om noget er helt galt?
Det sidste du tænker på inden du falder i søvn er stirrende øjne.
Målet for scenariet er at spillerne føler horror ikke spiller det, så indlevelse og fokus er uundværligt for den gode oplevelse.
Plug and play plots
Dette scenarie indeholder flere plots som alle er variationer over den samme spiloplevelse.
Karaktererne og startscenerne er alle de samme, hvad der herefter sker kommer an på plottet.
Som spiller betyder dette at man kan spille det samme scenarie flere gange og hver gang få en ny oplevelse.
Som forfatter betyder det at man ikke skal skrive et helt nyt scenarie hver gang man vil give folk en ny oplevelse man kan bare finde på en ny måde at fylde rammerne ud på.
Spilt på
Viking-Con 31 (2012) |
Send inn rettelser om denne siden