At være eller ikke være... Dværg
System: Warhammer Fantasy Roleplay
Sjanger: Fantasy, Komedie
Deltakere: 1 GM, 4 players
Av
✏️ | Lars Hammer Andersen |
Beskrivelse
Tordnende stemmer lyder gennem de store sale i Karak Norn. Dværgene er i vildrede… Hvordan kunne det lykkes nogen, at stjæle den magiske smedehammer?! Der var ingen tid at spilde…
De ældste, de såkaldte levende forfædre, kalder på magien med runer og adspørger de afdøde og mægtige dværge.
4 dværge bliver udvalgt til opgaven. King Brokk Ironpick the Grim, raser over den ineffektivitet der er blevet lagt for dagen. Sagen bliver undersøgt til bunds, og resultatet er ubehageligt.
Det viser sig nemlig at Karsten kaosridder har stjålet hammeren, så han kan smede et frygteligt våben, der kan smadre alt muligt… Og Frankrig, hvis vi er heldige. De før omtalte 4 udvalgte dværge skal nu finde Karsten Kaosridder, og tage hammeren fra ham…
Ja, for man skal i hvert fald ikke sende et par slatne elvere vel?! Nu skal der satme tages hånd om situationen. Der skal gøres noget, og det skal gøres nu! Hammeren må og skal findes! Intet skal stå i vejen for tilvejebringelsen af den magiske smedehammer… INTET! Og da slet ikke forpulede væsner som orcer, gobliner, skavens og latterlige, ikke øldrikkende, elvere!!! Hvad fanden er det for resten for noget pjat?! Drikker ikke øl!!! For satan da! Hvad tænker de på?! Elendige klovne! De skulle fandeme have en ordentlig omgang prygl! De skulle hænges i deres små pi… Nå… Tilbage til hvad det egentligt handler om…
Det handler om dværge.
Det handler om stædighed.
Det handler om tæsk.
Det handler om hamre.
Det handler om store skæg.
Det handler om vrede.
Det handler om flere tæsk.
Det handler om økser.
Det handler om konservatisme.
Det handler, som sagt, om dværge.
Spilt på
Krikkit Con XII - Skandale (2004) | |
♻ | Hope Con (2008) |
Send inn rettelser om denne siden