Alexandria

Giv en hånd
Indsend rettelser

Søg efter spil
Tags
Alexandria i tal

Kalender
Blog-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt os
Privatlivspolitik
Log ind:
Vælg sprog:

dadeennbsv

Belejringen af Tal-Rac

System: MERP
Deltagere: 1 GM, 6 spillere

Af

✏️Morten Vestergaard Fisker

Foromtale

Uddrag af Trakírs dagbog:

Mandag 27/1 - T.A. 1801
Vi ankom til Tal-Rac sent på eftermiddagen og blev venligt modtaget. De var især glade fordi vi kunne fortælle dem om den fremrykkende Uthcû.

Tirsdag 28/1 - T.A. 1801
Tidligt i morges fik vi pludselig at vide, at vores kameler var blevet beslaglagt af soldaterne i Tal-Rac: De skulle bruges i kampen mod Uthcû. Vi fik også at vide, at vi, ligesom resten af byens befolkning, ikke måtte forlade byen. Allerede ved middagstid blev det reporteret, at Uthcû's hær var i anmarch og byen begyndte at forberede sig på kamp. Vi indså hurtigt, at hvis vi skulle slippe væk fra Tal-Rac med livet i behold måtte vi forsøge at finde en vej ud af byen og flygte.

Onsdag 29/1 - T.A. 1801
Vi bliver nødt til at finde en vej ud af Tal-Rac. Uthcûs hær har i løbet af natten slået lejr og har omringet byen – vi er under belejring. Det er absolut for sent at forlade byen på almindelig vis, men Kratuk er kommet i besiddelse af et gammelt stykke pergament, der muligvis kan hjælpe os …?

Belejringen af Tal-Rac foregår et sted i Far Harads vidtstrækte ørken og er for 6 ROLLEspillere, der ikke er bange for at terningerne måske bliver lidt støvede …!

Spillet på

Chop Con (1998)
Viking-Con 17 (1998)


Indsend rettelser for denne side