Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

Belejringen af Tal-Rac

System: MERP
Teilnehmer: 1 Spielleiter, 6 Spieler

Von

✏️Morten Vestergaard Fisker

Beschreibung

Uddrag af Trakírs dagbog:

Mandag 27/1 - T.A. 1801
Vi ankom til Tal-Rac sent på eftermiddagen og blev venligt modtaget. De var især glade fordi vi kunne fortælle dem om den fremrykkende Uthcû.

Tirsdag 28/1 - T.A. 1801
Tidligt i morges fik vi pludselig at vide, at vores kameler var blevet beslaglagt af soldaterne i Tal-Rac: De skulle bruges i kampen mod Uthcû. Vi fik også at vide, at vi, ligesom resten af byens befolkning, ikke måtte forlade byen. Allerede ved middagstid blev det reporteret, at Uthcû's hær var i anmarch og byen begyndte at forberede sig på kamp. Vi indså hurtigt, at hvis vi skulle slippe væk fra Tal-Rac med livet i behold måtte vi forsøge at finde en vej ud af byen og flygte.

Onsdag 29/1 - T.A. 1801
Vi bliver nødt til at finde en vej ud af Tal-Rac. Uthcûs hær har i løbet af natten slået lejr og har omringet byen – vi er under belejring. Det er absolut for sent at forlade byen på almindelig vis, men Kratuk er kommet i besiddelse af et gammelt stykke pergament, der muligvis kan hjælpe os …?

Belejringen af Tal-Rac foregår et sted i Far Harads vidtstrækte ørken og er for 6 ROLLEspillere, der ikke er bange for at terningerne måske bliver lidt støvede …!

Hier gespielt worden

Chop Con (1998)
Viking-Con 17 (1998)


Korrektionen für diese Seite einschicken