Hul
Deltagere: 1 GM, 5 spillere
Af
✏️ | Peter Fallesen |
Download
Scenariet [dansk] | (3,6 MB) |
Foromtale
”Jeg føler mig hul.”
Han bremser op. Bagdækket på mountainbiken skrider henover grusstien. ”Hvad siger du?”
Hun gentager. ”Jeg føler mig hul.”
Han ser på hende. Øjnene er knebet sammen i irritation. ”Hedder det ikke tom i stedet for hul?”
”Nej.” Solen glimter i hans cykelhjelm. ”Det hedder hul.”
Hun tager pistolen frem fra tasken. Skyder ham to gange i brystet.
”Hul.” gentager hun. Sætter sig op på cyklen. Kører videre.
--------------------------------------------------------------------
Han så linket inde på KommunikationsForum.dk
”Brug for en pause? En genopladning? Vi ved alle, hvor hårdt det kan være at holde styr på andres liv og meninger. Så tag lidt tid ud af kalenderen og genfind din indre vitalitet, styrke og gåpåmod. Oplev et af verdens vildeste og mest eksotiske steder. Lad os bekymre os om dig for en tid. Siden tidernes morgen har mennesker spurgt: 'Hvem vogter vogterne?' Og svaret er: Det gør vi!”
- Guardian Retreats
Få minutter senere var opholdet booket.
-------------------------------------------------------------------
De har det hele. Succes, penge, fede jobs, indflydelse. Fortæller andre hvad de skal tænke, mene og sige. De er det moderne livs guruer. Men det er ikke nok. Noget mangler inderst inde. Noget som ikke kan købes for penge, men som måske kan genfindes ved at søge ind i sig selv. Hvis det altså ikke er tabt for evigt. Lige meget hvad, så har de i hvert fald brug for hjælp.
Hul er et scenarie, der lægger vægt på indlevelse i rollen og på budskabet i fortællingen.
Spillet på
Fastaval (2010) |
Indsend rettelser for denne side