d20 System
Generisk spilsystem, som Wizards of the Coast oprindelig udviklede som de grundlæggende spilmekanikker til D&D 3rd Edition, der udkom i 2000. WotC brugte systemet i flere andre titler, og d20 System blev udbudt med en åben licens, som tillod andre spiludgivere at bruge og bygge videre på systemet. Det førte f.eks. til en d20-udgave af Call of Cthulhu og de første udgaver af Mutants & Masterminds. Da D&D 4th Edition udkom i 2008, strammede WotC licenssystemet, så det derefter blev sværere for andre udgivere at markedsføre deres spil som d20.
Scenarier
Nævnt i følgende artikler
Det kan bara finnas en... tärning | Side 6 | Sverox Nr 20 (Augusti 2001) | Sveroks medlemstidning |
The Slayer’s Guide to Hobgoblins | Side 28 | Sverox Nr 21 (Oktober 2001) | Sveroks medlemstidning |
Traps & Treachery | Side 29 | Sverox Nr 21 (Oktober 2001) | Sveroks medlemstidning |
Rättelse till artikeln om d20-systemet | Side 32 | Sverox Nr 21 (Oktober 2001) | Sveroks medlemstidning |
d20-dimman klarnar | Side 2 | Sverox Nr 22 (December 2001) | Sveroks medlemstidning |
Recensioner | Side 34 | Sverox Nr 23 (Februari 2002) | Sveroks medlemstidning |
Vad hände egentligen? | Side 4 | Sverox Nr 27 (Januari 2003) | Sveroks medlemstidning |
Recensioner | Side 18 | Sverox Nr 30 (Juli 2003) | Sveroks medlemstidning |
Nyhetssvepet | Side 8 | Sverox Nr 34 (Mars 2004) | Sveroks medlemstidning |
Indsend rettelser for denne side