Athinopa
System: Systemløst
Genre: Projekt R'lyeh
Deltagere: 1 GM, 5 spillere
Af
Download
Foromtale
... mørke. Den kolde efterårsvind fejer susende gennem de nøgne træer. Natten har erstattet skovens rige oktoberpalet med nuancer af sort og gråt. I det fjerne skriger en ugle sin ode til natten. Fem unge samles i en dyster lysning. Påvirket af oktobernattens kulde og skovens magiske dysterhed skutter de sig og krymper sig. De står sammen i forventningsfuld tavshed. Med ét forstummer uglens skrig. Alt er stille. En af de unge hæver armene. En stemme lyder. Den messer i en hypnotiserende rytme. Påkaldelsen er begyndt…
.. I Athinopa var der rart. Der var ingen mobbende plageånder. I Athinopa kunne Bjarke altid være sammen med sine venner. Han foretog spændende ekspeditioner eller udførte utrolige heltegerninger. Og alt sammen i selskab med sine fantastiske venner. I Athinopa var Bjarke noget særligt. Her forstod man Bjarke bedre. Her var Bjarke konge...
... Tiden er nær. Parusia. Kampen skal stå, og hvem ved, hvad udfaldet vil blive?
Spillet på
Priser
Vinder, Bedste Effekter
Nomineret, Bedste Spilpersoner
Nomineret, Bedste Bipersoner
Nomineret, Bedste Redigering
Nævnt i følgende artikler
Malmros-Live på Fastaval |
|
13 (November 2000) |
Hareposten |
Links
Indsend rettelser for denne side