Yggmar, nordens flamme
System: Drager og Dæmoner Ekspert
Genre: Fantasy
Deltagere: 1 GM, 3-4 spillere
Af
✏️ | Magnus Flinthøj |
Foromtale
Intet er så smukt som morgenskæret af Yggmar, en enorm by af blank poleret bronze, hvis grænser stopper ved dens horisont og et fald gennem skyerne; hvor mægtig magi sikrer sig, at det kun regner en nat om ugen, og tjenere; lige fra tyrehovedet kæmper, mummificeret udøde og extraplanare væsner adlyder hvert mindste vink... Det ihvertfald hvad rejsende tror, men det er sku lidt stramt at være lærling i en svævende by, hvor alle drik huse kender ens ansigt, alder og gæld...
Men det er snart jeres store dag, blot 2 magiske dueller og i er klar til at stå for rådet af de 7 og byens beskytter, i jeres oplærings ritual...
Ja og så igen det hele kommer nok ikke til at gå som normalt, for i skal sørge for at samle flere tjenere i en oprørs gruppe, overrække dem et magisk Frihedsspydet, og hjælpe til med at vælte rådet, under dække af jeres oplæring, så byen kan... Få et nyt højmager råd?
Spillet på
VannaCon 8 (2018) |
Indsend rettelser for denne side