Om Alexandria
Giv en hånd
Indsend rettelser

Søg efter spil
Tags
Alexandria i tal

Steder
Kalender
Blog-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt os
Privatlivspolitik
Log ind:
Language icon Vælg sprog:

dadeennbsv

Sværd og Trolddom (KAOS #11)

System: Sværd og trolddom
Deltagere: 1 spiller

Af

✏️Lars Wagner Hansen
🎨Claus Springborg

Foromtale

Som spion for eventyreren Habita, som du har tjent flere gange, har du tilbragt næsten et halvt år med at få møvet dig ind hos baron Sukumvits tjenere, på baronens slot i Fang. Habita var interesseret i at vide, hvad baronen ville finde på efter at begge hans udgaver af Dødens Labyrint var blevet besejret af nogle eventyrere. Men pludselig var der en, der tog dig med et dokument i lommen, stilet til Habita, fyldt med informationer om baronens næste store projekt. Inden du fik set dig om var du omringet af baronens væbnere og blev slæbt afsted til fangekældrene, hvor du kun kan forvente tortur og det der er værre, med mindre du afslører hvem Habita er og hvor han befinder sig. Men loyal som du er, og ikke mindst for alle de gange hvor Habita har reddet dig ud af problemer, vil du selvfølgelig prøve hvad som helst for at slippe ud.

Trivia



Indsend rettelser for denne side