Om Alexandria
Giv en hånd
Indsend rettelser

Søg efter spil
Tags
Alexandria i tal

Steder
Kalender
Blog-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt os
Privatlivspolitik
Log ind:
Language icon Vælg sprog:

dadeennbsv

Vilde dage i Waterdeep

System: D&D 3.5

Af

✏️Morten Christensen

Foromtale

Klokken er 6, det er alt for tidligt, jeg ved det var en fejl, vi blev ude så længe…….. Men Gruumsh tage mig om ikke vi havde det sjovt! Kara og Mira morede sig i hvert fald, og Karel og Barundar fandt jævnt hurtigt et slagsmål, intet nyt under solen der. Nu er det hjem og få et par timer på øjet og så ud af klappen igen. Barundar har vist fundet noget inde på kirkegården, vi skal se……..

5 timer senere:
Barundar har lige været her, han var helt i panik, Kara er forsvundet inde på kirkegården, hun faldt ned i et hul, og hun svarede ikke, da han kaldte på hende!!
Der er nu gået 8 timer, siden Kara forsvandt, vi er 4 hernede, og vi er faret vild. Der er sgu mange gange hernede! Når jeg siger 4, er det mig Jonah, Barundar, Mira og Karel. Heldigvis har Barundar taget sin store økse med, og jeg har mit kort sværd. Karel har sit langsværd, Mira har sine 2 knive, og hun er sgu skræmmende med dem!

2 døgn senere:
Vi er nu faret hjælpeløst vildt, men på den lyse side ved vi, hvem der har Kara, og at hun har sine våben med sig, som den fornuftige pige hun er. Vi har fået navnet på ham, der har hende fra en, der var ved at dø, han hed Ilmryn. Det var alt vi nåede at få, inden den lille gnom, vi fandt dødeligt såret, gik bort. Vi leder videre…….

Spillet på

DrageCon 10 (2009)


Indsend rettelser for denne side