Om Alexandria
Giv en hånd
Indsend rettelser

Søg efter spil
Tags
Alexandria i tal

Steder
Kalender
Blog-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt os
Privatlivspolitik
Log ind:
Language icon Vælg sprog:

dadeennbsv

Rigtige venner kan ej købes for guld

System: Warhammer Fantasy Roleplay
Deltagere: 1 GM, 4 spillere

Af

✏️Lars Hammer Andersen

Foromtale

Små bare fødder traskede hen ad det regnvåde kærrespor. De ellers så ukuelige halvinger havde mistet deres smil. Den verden de var draget ud i var meget anderledes end The Moot. Men hvad skulle de gøre?

De havde modtaget et brev fra deres bedste ven Hugo, der fortalte om en overhængende fare han svævede i, men ikke hvad det var. Og så hørte de ikke mere fra ham i lang tid. Hugo var 3 år tidligere taget ud i verden for at søge lykken. De misundte ham at han havde modet til at efterlade det sorgløse liv bag sig. Han havde sendt breve hjem rimeligt tit, og de var forbavset over at høre han blevet tunnel fighter hos nogle dværge. Men ifølge Hugo var det ikke unormalt, da halvinger var små og begik sig godt i mørke tunneler.

De 4 venner huskede tilbage på deres barndomsår mens de lyttede til de plask de lavede når deres behårede fødder trådte i vandpytterne. Da de var små var de 5 uadskillelige. De fulgtes i tykt og tyndt. Det har ikke ændret sig meget, så derfor besluttede de 4 efterladte at drage ud og redde Hugo. De havde fået kontakt med en dværg, der efter sigende skulle være Hugos ven og var nu på vej for at se ham.

De havde ingen anelse om hvad de skulle forvente. Og slet ingen anelse om hvad der ventede dem…

Spillet på

Krikkit Fantasy XIV (2007)


Indsend rettelser for denne side