Om Alexandria
Giv en hånd
Indsend rettelser

Søg efter spil
Tags
Alexandria i tal

Steder
Kalender
Blog-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt os
Privatlivspolitik
Log ind:
Language icon Vælg sprog:

dadeennbsv

Gentagelsen

System: Systemløst
Genre: Efterforskning
Deltagere: 1 GM, 5 spillere

Af

✏️Martin Svendsen

Foromtale

Det hele startede med en E-mail ...

From: info@dialektikkensdetektiver.dk
To: aquarius300@hotmail.com
Date: 24-04-2007
Subject: Re: Kan i hjælpe mig??

Reply | Reply to all | Forward | Print | Add sender to Contacts list | Delete this message |
Report phishing | Show original | Message text garbled?

Quote - aquarius300@hotmail.com wrote:

Lørdag i sidste uge havde jeg en oplevelse, der i de seneste par måneder gentaget sig et par gange. Jeg og fire af mine nærmeste venner sad og spiste en hyggelig middag, da jeg midt i snakken kommer i tanke om noget vigtigt, jeg bare må sige. Jeg får tilkæmpet mig ordet, men da har jeg glemt det igen. Det sker tit, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre.

Kan I hjælpe mig med at finde ud af, hvad det var, jeg havde glemt???

Med Venlig Hilsen
Peter Jensen

-----------------------------------------
Hej Peter :)

Jeg synes, din sag lyder rigtig spændende og udfordrende. Normalt tager vi i ‘Dialektikkens Detiktiver’ os af mere PR-relaterede opgaver, men vi er alle enige om, at den her sag må vi bare tage os af ;) Har du mulighed for at kigge ind i morgen på vores kontor??? Det ville bare være super! :)

Knuz! hilsen
Lise


Seks dage senere er sagsmappen fyldt, men ingen af de fem detektiver har en anelse om, hvad de har lavet. Det lader til, at glemslen har slået til igen. Løsningen er heldigvis simpel, konsulenten er hyret, og nu sidder de fem på konsulentbureauet ‘HiLife – taking you to a better place’, klar til at tage kampen op mod glemslen.

‘Gentagelsen’ er en lidt anderledes detektivhistorie om at opklare en sag, der ikke er helt almindelig. Samtidig er det en historie om at finde ud af hvem man er. Scenariet kræver engagerede spillere med blod på tanden til at fortælle, opleve, improvisere og træde i karakter.

Spillet på

Fastaval 007 (2007)


Indsend rettelser for denne side