Om Alexandria
Giv en hånd
Indsend rettelser

Søg efter spil
Tags
Alexandria i tal

Steder
Kalender
Blog-feeds
Priser
Jost-spillet

Kontakt os
Privatlivspolitik
Log ind:
Language icon Vælg sprog:

dadeennbsv

De Jager mest om Natten

Forside til De Jager mest om Natten

System: D&D 3.5
Genre: Action, Gyser
Deltagere: 4 spillere

Af

✏️Stefan Skriver Lægteskov

Download

Zip Scenariet [dansk] (3,2 MB)

Foromtale

I er en gruppe af noget lignende CIA for landet Coeranys, dvs. et regeringsorgan der tager sig af politiske problemer i naborigerne. Den sidste mission gik ud på at snigmyrde en højtstående Hextorpræst der havde været aktiv i nabo-riget Chimaeron. Han havde opfordret til hellig krig, oppisket en hadsk stemning imod de fremmede og været med til at arrangere folkemord modpersoner med baggrund i Coeranys. Mens I udførte jeres mission blev I angrebet af et udødt monster, fremkaldt af en af præsternes livvagter. Monstret sårede Feyda hårdt og I blev nødsaget til at gemme jer i et af jeres “safehouses” for, at genvinde styrke nok til, at komme hjem. Efter at jeres position er blevet opdaget har nu brug for at komme væk og hjem så hurtigt som muligt. Problemet er bare at I befinder jer dybt inde i fjendeland og I har en såret i gruppen.

I kan ikke tage syd eller østpå, vest er direkte gennem de områder der er kontrolleret af Hextorkirken, så den eneste vej er nordpå mod Nostromopasset og Baruk Azhik. Derfra kan I komme vest over og til sidst tilbage til Coeranys.

Spillet på

Orf (2006)
Vintersol (2007)


Indsend rettelser for denne side