One Last Score
System: Kult
Genre: Sci-Fi
Deltagere: 4-5 spillere
Af
✏️ | Henrik Olsen |
Foromtale
Varevognen sank hurtigt ned i vandet og Raiva kom med en række kreative skældsord som han smed resterne af rettet fra sig. Deres fremtid, nok dope til at kunne købe lige hvad de ville, havde været i den vogn. Opgaven havde været simpel nok, men nu var det utænkelige sket og lasten var ødelagt af det tykt-flydende snask der skvulpede rundt i havnen. De skyldte penge nu, sygt mange af dem faktisk, men som de ræsede derfra i en stjålet truck, lænede Polliver sig tilbage og aktiverede sin Datakerne. Der måtte være en opgave derude der var hård nok til at de kunne tjene det hele ind igen og lidt ekstra, for hvis ikke de kunne finde pengene inden ugen var omme, var de sten-fucking døde. Han faldt over opgaven hurtigt og bemærkede også den sindssyge trafik på opslaget. Opgaven var varm som bare fanden, og halvdelen af byens cyber-scum var sikkert igang med at downloade detaljerne samtidig med ham. Han smilede dog skævt og sendte nye koordinater til gruppens tank-borg Ovon. Kursen var lagt og de skulle handle hurtigt, men hvis alt klappede, så var de milliardærer inden natten var omme. Scenariet er en heftig cocktail af cyberpunk og systemet kult, brygget sammen til en gruppe på 5 spillere. I spiller en gruppe af hårdkogte cyber kriminelle der har grej, attitude og ammo nok til alt der måtte komme jeres vej.
Spillet på
Chopcon (2022) |
Indsend rettelser for denne side