Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

.Dages Ende

System: Systemløst
Teilnehmer: 5 Spieler

Von

✏️Eleonora Andrea Kapow
✏️Alex Uth

Beschreibung

»Fortælleren vågnede før daggry.
Han tog sine støvler på.
Han tog et ansigt fra det gamle galleri og gik ned ad gangen.
Han gik ind i rummet, hvor hans søster boede, og ...
så aflagde han et besøg hos sin bror, og så ...
gik han videre ned ad gangen. Og han kom til en dør.
Synd, han havde glemt nøglen.«

»Fortælleren vågnede før daggry.
Han tog sine sutter på.
Han snuppede et ansigt fra det go’e, gamle galleri og gik ned ad gangen.
Han gik ind i rummet, hvor søsterlil boede, og ...
så droppede han forbi sin bror, og så ...
drønede han videre ned ad gangen. Og han kom til en dør. Og ... Så ... Så-øh …«

Fortælleren vågnede før daggry.
Han blandede æg og bacon på panden og satte kaffen over. Det stod ham klart, at historien var røget af sporet. Ikke på en jeg-rammer-den-nok-i-morgen-måde. Helt i hampen. Historien lå henslængt på køkkenbordet som en ... som en ... Hvaddenu?

Ordene undslipper, pointen er væk, nerven er død. Der er noget helt, helt galt med den gode historie. Og hvad er en Fortæller uden?

Hier gespielt worden

Fastaval (2004)


Korrektionen für diese Seite einschicken