Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

De Fremmede

Vorderseite für De Fremmede

System: Basic Roleplaying
Teilnehmer: 1 Spielleiter, 5 Spieler

Von

✏️Anders Skovgaard-Winther

Herunterladen

PDF Szenario [Dänisch] (0,6 MB)

Beschreibung

Hver gang tunnelen drejede, blev den gode duft af lejrbål og brændt kød svagere. Oppakningen var ikke tung at bære på, men alligevel følte Råber sig som en vigtig person, når han hankede op i sin vadsæk. Han havde også fået et nyt spyd.

Råber havde, som den største, insisteret på at gå forrest, selvom både Hvidtand og Skulker havde grinet ad ham.

“Vi er jo ikke en gang ude i ingenmands-tunnelerne endnu, dit drog!”, havde Hvidtand sagt, mens han smilede sit trælse hvide smil. Skulker havde bare grinet og kastet en lille sten efter trællen, som gik bagerst med den store bylt soveskind.

Tunnelen blev bredere og længere fremme kunne Råber se de to sidste vagtposter. De unge blev mødt med brede grin og skulderklap da de gik forbi dem, Råber følte endnu en gang det store ansvar der hvilede på hans skuldre. Det var deres job at hente den nye Vogterske. Hvis det gik godt, var de sikret en plads blandt de voksne ved bålet.

...og så skulle han endelig se Månevand igen efter to år hos Rødryggene.

“De Fremmede” foregår i et stammesamfund, hvor en lille gruppe af stammens yngste er blevet udvalgt til at foretage en rejse til nabostammen, for at hente en ung lovende shaman tilbage til landsbyen.

Hier gespielt worden

Fastaval (2002)


Korrektionen für diese Seite einschicken