Über Alexandria
Hilf uns: Aufgabenliste
Korrektionen einschicken

Nach Spielen suchen
Markierungen
Alexandria in Zahlen

Locations
Kalender
Blog-Feeds
Preise
Das Jost-Spiel

Uns kontaktieren
Privatsphärepolitik
Einloggen:
Language icon Sprache wählen:

dadeennbsv

Loviatar's Mærke

System: AD&D

Von

✏️Lars "Shaky" Berndtson
✏️Thomas Lehmann

Beschreibung

Den smukke Aramina førte paladinen Theodor ned af den lange dunkle vindeltrappe. Trappen førte til den store offersal. Synet af den imponerende sal, med de mosbegroede søjler, som støtter det vælvede loft, og det store mosaikgulv, hvor mosaikken forestiller en nihalet pisk, tager næsten pusten fra Theodor. Man han er ikke bange, for den smukke Aramina er ved hans side. Imens lister Theodors venner sig bagefter ham og Aramina skjult i skyggerne. De stoler ikke helt på Araminas hensigter og ønsker ikek at hun skader Theodor. Da de andre kommer ned i salen, kan de se at Theodor er påvirket af magi. Han stiller sig foran et alter i midten af salen. Aramina, som står foran Theodor, løfter en pisk og en offerkniv og siger: "Loviatar - min herskerinde, med denne pisk og kniv, giver jeg dig dette offer". Derefter messer hun nogle korte, uforståelige ord, og retter offerkniven mod Theodors bryst.

Da mange sidste år gerne ville spille den afsluttende del af AD&D-scenariet, men ikke fik mulighed for dette, da de ikke kom i finalen, har vi i år åbnet mulighed for dette, gennem den såkaldte opsamling til AD&D-scenariet, som kører samtidig med finallen, hvorved alle får mulighed for at spille hele eventyret.

Hier gespielt worden

Skt. Georg Con (1993)


Korrektionen für diese Seite einschicken