Alexandria

Om Alexandria
Indsend rettelser
Kontakt os

Søg efter scenarie
Alexandria i tal

Kalender
Jost-spillet
Blog-feeds

In English

Priser
Log ind [via Facebook]
Log ind [via Twitter]

At være eller ikke være... Dværg... Igen... Igen

System: Warhammer Fantasy Roleplay
Genre: Komedie
Deltagere: 1 GM, 4 spillere

Af:

Ikon - ForfatterLars Hammer Andersen

Foromtale:

Et sted i Imperiet vælter nogle små halvinger rundt mens det pisser ned. De søger efter en… En der er væk, eller i fare. De smiler ikke, men trasker bare fremad med flade pander og nedslåede øjne.

Disse halvinger har mistet kontakten med deres ven, og nu vil de finde ham… Som om halvinger kan finde noget som helst. Disse 4 modige og/eller dumme halvinger begiver sig ud på et helt fantastisk eventyr spækket med farer og fabelagtige oplevelser for at redde deres ven der er tunnelfighter.

De må gå mange ting igennem før de kan blive genforenet med deres bedste ven, og det er det det her handler om. Eller er det? Tror I jeg har glemt det?

”Hr. Admiral, hvor er skæggene?” Det skal jeg sige jer… de er lige her! Der er masser af skæg du! De der halvinger tror de kan redde deres ven? BAH! Halvinger er små, fede gøglere uden vilje og selvkontrol. Der skal hamre til… Og økser! Der skal drikkes usandsynlige mængder af øl, og der skal flettes skæg som ind i helvede!

Det er den slags der er noget værd. Det og så guld! Hvis der skal reddes nogen, så bliver det af dværge. Det er sådan den slags foregår. Og det er bundlinien fordi dværgene siger det! Det handler om:
SKÆG!
ØL!
DVÆRGE!
HAMRE!
GULD!
ØL!
SKÆG!
ØKSER!
DVÆR… Ahhh fuck det! I kender sgu parolen!

Spillet på:

Krikkit Fantasy XIV (2007)


Indsend rettelser for denne side