About Alexandria
Give a hand: To-do
Submit corrections

Search for a game
Tags
Alexandria in numbers

Locations
Calendar
Blog feeds
Awards
The Jost Game

Contact us
Privacy policy
Login:
Language icon Choose language:

dadeennbsv

Støv, kanvas og forræderi

RPG system: Vampire: The Masquerade 20th edition
Participants: 1 GM, 3-5 players

By

✏️Michlas Cliff Lund-Mouritzen

Description

Leonel, en fremtræden figur i nattens maskerade, kendt for at være reserveret, rolig og nok mest for ikke at blande sig i poletik. Rygterne går faktisk på at han er Anarch, men mægtig nok til at Camarillaen acceptere og lige frem lytter til ham, mens Sabbaten holder sig langt væk af ren frygt, men det er jo nok mest historier.

Alligevel fandt i jer alle for kun en uge siden i den situation at hans butler og højre hånd, en goul ved navn Armath inviterede netop jeres lille klikke til palæet i udkanten af byen.

Audiensen var kort, høflig, og ikke så lidt skræmmende.
Som i forventede, ønskede Leonel noget af jer, en tjeneste.

En af hans bekendte, en ældre europæisk vampyr hvis navn han ikke nævnte, havde været så venlig at udlåne sin samling af renæssance kunst til et lokalt museum.

Desværre havde der været et forsøg på at stjæle et af værkerne under transport til museet. Heldigvis uden held.
Dog frugter Leonel at endnu et forsøg nok vil blive gjort, og nok snarligt.

Opgaven, den var simple – hver nat ville i blive lukket ind efter mørkets frembrud, og ud igen før daggry. Bevogt museet og kunstgenstandene.

Belønningen var stor for så lille en opgave. 2500 dollars hver her og nu, ekstra 2500 når opgaven var til ende bragt. Næsten for godt til at være sandt. Men så igen, hvem siger nej til en vampyr selv prinsen ser ud til at frygte?

Og alt gik godt... lige ind til for 2 minutter siden!
Alarmen er gået, fald dørene er slået ned, der er kun få timer til solopgang og… En af jeres venner er væk!

Spillet starter ud i en spids situation hvor gruppen er på opgave for en mægtig vampyr, hvor alt ser ud til at være ved at gå galt.

Played at

ChopCon (2018)


Send corrections for this page