Alexandria

Om Alexandria
Indsend rettelser
Kontakt os

Søg efter scenarie
Alexandria i tal

Kalender
Jost-spillet
Blog-feeds

In English

Priser
Log ind [via Facebook]
Log ind [via Twitter]

Hinterlandet: Heksens hule

System: Hinterlandet
Genre: Fantasy
Deltagere: 1 GM, 2-6 spillere

Af:

Ikon - ForfatterNis Haller Baggesen
Ikon - ForfatterRyan Rohde Hougaard
Ikon - ForfatterHenrik Krøjmand
Ikon - ForfatterThomas Mørch
Ikon - ForfatterMorten Greis Petersen Fakkelskov
Ikon - ForfatterKristoffer Mads Sørensen
Ikon - ForfatterErik Warming
Ikon - ArrangørMorten Greis Petersen Fakkelskov

Foromtale:

Dybt inde i de skovrige egne af Hinterlandet ligger en smaragdgrøn grotte, hvor en ældgammel heks er ved at vågne efter tusind års søvn. Kan modige eventyrere og helte standse heksen fra at vågne og samle hære af trolde og kæmper til at knuse menneskenes lande?

Hinterlandet - Introduktion
Tanken bag Hinterlandet er, at det kører i flere blokke, så folk har mulighed for at stige level og bære deres karakterer videre og genbruge deres erfaringer. I år er det baseret på et kæmpe scenarie, som det tager flere omgange at gennemføre frem for fire forskellige scenarier. Man vælger selv, om man vil deltage i et eller flere scenarier.

I Hinterlandet er I eventyrere og lykkeriddere, der drager ned i huler for at udforske dem, konfrontere monstre, undgå fælder og erobre skatte, mens I forsøger at standse den onde heks i den smaragdgrønne grotte. I har hver jeres karakter, og med held, snilde og heldige terningkast, kan I slippe levende gennem hulerne.
Hinterlandet er oldschool fantasyrollespil inspireret af Dungeons & Dragons. Det er både for nybegyndere og for erfarne.
Hinterlandet spilles på flere conner og af flere omgange.
Overlever din karakter, eller har du en karakter fra tidligere år eller andre conner, må du bruge den igen.

Spillet på:

Viking-Con 33 (2014)

Trivia:

Links:

Hinterlandets side: https://mgreis.wordpress.com/archieves/



Indsend rettelser for denne side