Alexandria

Om Alexandria
Indsend rettelser
Kontakt os

Søg efter scenarie
Alexandria i tal

Kalender
Jost-spillet
Blog-feeds

In English

Priser
Log ind [via Facebook]
Log ind [via Twitter]

At være eller ikke være... Dværg

System: Warhammer Fantasy Roleplay
Genre: Fantasy, Komedie
Deltagere: 1 GM, 4 spillere

Af:

Ikon - ForfatterLars Hammer Andersen

Foromtale:

Tordnende stemmer lyder gennem de store sale i Massif Orcal. Dværgene er i vildrede... Hvordan kunne det lykkes nogen, at stjæle den magiske smedehammer?!? Der var ingen tid at spilde...

De ældste, de såkaldte levende forfædre, kaldte på magien med runer og adspurgte de afdøde og mægtige dværge.

4 dværge, de stærkeste og dygtigste blev udvalgt til opgaven.

Det viser sig at Karsten kaosridder har stjålet hammeren. Så han kan smede et frygteligt våben, der kan smadre alt muligt... Og Frankrig, hvis vi er heldige. Disse 4 udvalgte dværge skal nu finde Karsten Kaosridder, og tage hammeren fra ham...

Det handler om dværge. Det handler om Stædighed. Det handler om tæsk. Det handler om hamre. Det handler om store skæg. Det handler om vrede. Det handler om flere tæsk. Det handler om at tæske. Det handler om konservatisme. Det handler, som sagt, om dværge.

Spillet på:

Krikkit Con XII - Skandale (2004)
Hope Con (2008)


Indsend rettelser for denne side