About Alexandria
Give a hand: To-do
Submit corrections

Search for a game
Tags
Alexandria in numbers

Locations
Calendar
Blog feeds
Awards
The Jost Game

Contact us
Privacy policy
Login:
Language icon Choose language:

dadeennbsv

Shadow Wind

RPG system: Earthdawn

By

✏️Gunver Weidemann

Description

Først havde denne opgave været meget simpel og velbetalt: Forsøg (diskret) at bringe en diplomat fra Throal i kontakt med det genopståede House T'Kambras, som rygterne siger I har haft kontakt til (rygterne taler sandt, så det havde ikke været vanskeligt).

Det var bare det, at når nu I var i nærheden og skyldte deres overadmiral en tjeneste, synes Shivalahala T'Kambras passende I kunne hjælpe med en lille opgave. En opgave der blev kompliceret af to ting. En hjælpende hånd fra en drage, og den lille detalje at for at I kunne udføre opgaven var I nødt til at slippe en horror løs. En meget stor, grim og ubehagelig én, der om 3-4 uger vil materialisere sig i nærheden af et sted, hvor der før The Scorge, lå en landsby ved navn Cacillion.

Naturligvis følte I jer forpligtiget til at slå den horror ihjel lige så snart den viste sig, der var bare det problem at I ingen anelse havde om hvor Cacillion havde ligget. Shivalahala T'Kambras bragte jer i kontakt med Dingannierne, der vidste hvor Kaer Cacillion lå, og de indvilgede i at give jer en fører til stedet, mod at I befriede to legendariske heste fra Kaer'en (Slipner og ShadowWind).

Så lige nu er I på vej gennem Servos junglen af de hemmelige Dingani stier, for at befri to pre-scorge heste fra en Kaer, der åbenbart ikke selv overlevede The Scorge.

Played at

Con Dôme (2000)


Send corrections for this page