Alexandria

Om Alexandria
Indsend rettelser
Kontakt os

Søg efter scenarie
Alexandria i tal

Kalender
Jost-spillet
Blog-feeds

In English

Priser
Log ind [via Facebook]
Log ind [via Twitter]

Anachron

System: GURPS Time Travel

Af:

Ikon - ForfatterSebastian Flamant

Foromtale:

En maskine står på et ukendt institut i USA, instituttet for paranormal forskning. Inde i maskinen står nogle ukendte mennesker og kigger ud af de tilduggede ruder. Og venter på, at Tiden skal komme. Et ur tikker monotont. Nogle ukendte mennesker står udenfor maskinen. Og venter. Men alle venter de på at skrive historie. Inde i maskinen venter de få trofaste, men ukendte folk på, at blive de første, der nogensinde har rejst... i Tiden. Imens tikker uret monotont, og stilheden breder sig. Og uret tikker ufortrædent videre, videre, videre... mod fortiden.

"Anachron" er et Gurps Time Travel scenario. "Anachron" kaster spillerne ind i en anden tid og verden, en politisk konflikt og en personlig kamp for overlevelse. Scenariet blander flere genrer sammen, således at "Anachron" først og fremmest er et Time Travel scenario, men også indeholder tydelige Espionage elementer. Gurps reglerne holdes på et minimum, så historien forbliver flydende og tilgængelig for de fleste. Det kræves først og fremmest, at spillerne skal kunne fortolke deres character-sheet. Yderligere kendskab til systemet er ikke nødvendigt.

Men kom til Tiden...

Spillet på:

Viking-Con 13 (1994)
X-CON (1995)

Trivia:



Indsend rettelser for denne side