About Alexandria
Give a hand: To-do
Submit corrections

Search for a game
Tags
Alexandria in numbers

Locations
Calendar
Blog feeds
Awards
The Jost Game

Contact us
Privacy policy
Login:
Language icon Choose language:

dadeennbsv

Fastaval - Dia de los Fastos (2015)

Fastaval - Dia de los Fastos

Location: Mariagerfjord Gymnasium, Hobro, Denmark 🗺️
Date: 1. - 5. April 2015

Part of: Fastaval

About the convention:

General: Ole Sørensen

Ottodommere: Klaus Meier Olsen (overdommer), Nynne Søs Rasmussen, René Toft, Asbjørn Olsen, Simon Steen Hansen, Tina Arbjørn

Brætspilsottodommere: Rikkelara Nielsen (overdommer), Andreas Ravn Skovse, Jakob Givskud, Troels Rohde Hansen, Jeanette Pinderup

Æresotto-dommere: Jesper Heebøll Arbjørn, Lars Andresen, Kristoffer Rudkjær, Gaffa Brandt, Nina Runa Essendrop og Anna Sigrid Pii Svane

Download

PDF Aktivitetsoversigt [Danish] (0.2 MB)

Scenarios

💾 And I Lost My Fangs … Orla Lærke Hatting
💾 Augusta's Shadow Kristoffer Rudkjær
💾 Brasst Issinn Elias Helfer
💾 Children of Dunsain Troels Ken Pedersen Apocalypse World (mekanik baseret på)
💾 Christmas on the Moon Michael Mørk Hjemmebrygget d6
Demons Rasmus Høgdall Mølgaard
Jonas Trier
💾 Deranged Jeppe Bergmann Hamming
Maria Bergmann Hamming
💾 Distance Morten Jaeger
💾 Grotesque Mads Brynnum
💾 Hinterlandet: Det oversvømmede tempel Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
💾 Hinterlandet: Dragedræberens grav Kamilla Kate Brichs
Peter Brichs
Cecilie Juel Greis Fakkelskov
[…]Elias Helfer
Ryan Rohde Hougaard
Henrik Krøjmand
Thomas Mørch
Morten Greis Petersen Fakkelskov
Kristoffer Mads Sørensen
Erik Warming
Hinterlandet
💾 Hinterlandet: Dragens rede Morten Greis Petersen Fakkelskov Hinterlandet
💾 Hope Was the Last Thing in the Box Brand Robins
💾 In a Galaxy Nearby... Anne Vinter Ratzer
💾 Isabelle Lars Kaos Andresen Vampire: The Masquerade (forsimplet)
💾 Lethal Wings Kamilla Kate Brichs
Peter Brichs
Thorvald Stauning hack
💾 Mana Burn Claus Raasted
David Piotr Zbigniew
💾 Model Protectorates Moyra Turkington
💾 Naked as We Came Helene Willer Piironen
Jakob Ponsgård
💾 Prunes and Prejudice Lasse Arnsdorf Pedersen
Jakob Kjær Zimmermann
Reshaped Katarina Bozanic
💾 Room Ann Kristine Eriksen
💾 Sargasso: The Daughters of Clio Morten Greis Petersen Fakkelskov
Six Months, Three Days James Stuart
Sara Williamson
Solvang Rasmus Alexander Krzesinski
Nickie Kühnel
💾 Stories from the Sanatorium Tim Slumstrup Aunkilde
💾 Tales from Five Fallen Realms Tobias Demediuk Bindslet
Peter Brichs
Mads Egedal Kirchhoff
[…]Jacob Vogelius Nielsen
Troels Ken Pedersen
Morten Greis Petersen Fakkelskov
Niels Ladefoged Rasmussen
💾 Teddy Says Hide Danny Meyer Wilson
The Long Orbit Rachel E.S. Walton Apocalypse World (powered by)
💾 Things That Happen to Other People Tor Kjetil Edland
💾 This Miracle Nick Fortugno
Lizzie Stark
Thy Kingdom Come Louise Floor Frellsen
Louis Martinus Kehlet
💾 Where Are All the Dreams We Dreamt? Emma Greve

Board games

And then the sky turned dark Martin Bødker Enghoff
Arctic Empire Tuk Bredsdorff
Niels Pugholm
Blacksad Hans Peter Spang Hartsteen
Brave Pirates Thomas Kjølby Laursen
Kåre Storgaard
Steen Thomsen
Burning Rome Emil Larsen
💾 Conquest of Zabor Jens Thorup Rasmussen
Fallout – Rise of the Tribes Mads Brynnum
Fog of Love Jacob D. Jaskov
Hivemind Kasper Lapp
Magus Nathan Hook
Monster Munch Otto Plantener Jensen
Rogue Story Rasmus Nord Jørgensen
Thomas Kjølby Laursen
Kåre Storgaard
Steen Thomsen
Rumble Uffe Thorsen
Sneglefart Morten Weilbach
Ten Thousand Things Filip Kevely
Unwanted Jeppe Norsker

Fastaval Junior

Pirates of Zabor Jens Thorup Rasmussen

Awards

Æresottoen

Claus Raasted Herløvsen
Claus er en dynamisk motor i dansk rollespil, som sætter gang i mange projekter – og rigtig mange af dem bliver også til noget. Senest har Claus været med til at give rollespil international medieopmærksomhed i form af College of Wizardry i Polen, men det er blot en af Claus’ mange bedrifter, der strækker sig fra bøger og foredrag over til store rollespil. Vigtigst af alt er Claus altid med på at hjælpe og motivere unge arrangørerer og rollespillere.
Peter Lind
Fastavals it-system ville ikke være det samme uden Peter Lind, som altid er i gang med at forbedre og videreudvikle it’en bag Fastaval. Blandt andet står Peter Lind bag ‘info-sys’, der er den database, som giver Fastaval store mængder af data på deltagerne, hvilket gør det muligt for arrangørerne at lave en bedre Fastaval målrettet deltagerne.
Lizzie Stark
Lizzie er en vigtig ambassadør for Fastaval og dansk rollespil i USA og på den internationale scene. Siden Lizzie besøgte Fastaval i 2012 har hun været med til at udbrede kendskabet til Fastaval og ’Nordic Roleplaying’, og det er i høj grad Lizzies fortjeneste, at der er opmærksomhed på Fastaval fra amerikanske forfattere og rollespillere. Via sin store forståelse for rollespil i forskellige miljøer er Lizzie imidlertid også en ambassadør for internationalt rollespil på Fastaval.
Brandvagten
Uden dygtige brandvagter, var det ikke muligt at afholde Fastaval. En loyal gruppe af brandvagter har skabt en stærk identitet om Brandvagten, der gør dem til en af de mest respekterede grupper af arrangører på Fastaval. Brandvagten er desuden ikke kun en entitet på Fastaval, faktisk er der mange conner i Danmark der skylder dem respekt. Derudover står Brandvagten altid klar med en ædru person med kørekort og en bil.
Bo Thomasen
I 2011 forlod Fastaval Aarhus under ledelse af general Bo Thomasen. Det var et tiltrængt brud fra en kommune, der ikke rigtig gad Fastaval, og Bo var som general for kongressen i de følgende år i den grad med til at føre Fastaval ind i den gode udvikling, som vi er i nu. Bo er desuden manden bag Bastard Café, som i 2014 blev et fast fristed for brætspillere og andre nørder i København – og som med al tydelighed viser, at det kan betale sig at tage en chance, hvilket Bo aldrig er bange for.

Bedste Scenarie

Deranged
Et kompromisløst scenarie om kunst, kærlighed og galskab. Alting peger i samme retning, og musikkens centrale rolle, den ubrudte fiktion og spillernes store ansvar giver alle værktøjer til at skabe et dynamisk crescendo.
Grotesque
Mathias og resten af kunstnergruppen Grotesk dykker ned i deres fælles fortid og skaber sammen en hylende morsom satirisk komedie. Gennem spillernes kamp imod hinanden og spillederen spidder scenariet kærligt et miljø, hvor umodne douchebags kæmper om at være på toppen.
Distance
Scenariets tema går igen i hver eneste designbeslutning og skaber en helstøbt oplevelse, hvor rammerne hverken er for strikse eller for løse. Den vigtige historie om Danmarks krige bliver gjort personlig og rørende gennem de tre parforhold.
Six Months, Three Days
Et lille, tight og fantastisk kortspil. Alt overflødigt fedt er skåret væk, og tilbage står et modigt scenarie, der både ved præcis, hvad det vil, og som stoler betingelsesløst på, at spillerne kan føre det ud i livet.
Augusta's Shadow
System, fortælling og roller spiller forbilledligt sammen, og den fascinerende verden blæser spillerne omkuld. Der er både hæsblæsende action og intenst drama i et bredt scenarie, der både giver spillerne det de vil have, og det de har brug for.

Bedste Virkemidler

Deranged
Klassisk musik bliver til rollespil, når spillerne komponerer scenariets symfoni gennem et partitur af mulige scener, der ændrer sig i takt med spillederens musikalske input, og som klippes i fællesskab gennem råb og hvisken.
Demons
De fire comfort girls må ofre mere og mere af deres fremtid for at kunne gøre modstand imod en nutid fyldt med dæmonisk undertrykkelse. Kampen for at være aktive i en verden, der vil holde dem passive, gennemsyrer scenariet helt ned til spillernes kropssprog.
Room
Drengen Jack omfavnes og afrettes af Rum og Nye Rum gennem fysisk spil, der giver liv til det ensomme barns både velkendte og skræmmende verden. De velvalgte opvarmningsøvelser gør, at alle er trygge og klar til at gøre Jacks verden levende.
Distance
Afstanden mellem kvinderne i Danmark og mændene i Afghanistan øges og mindskes gennem velvalgt fysisk iscenesættelse, og de tre mulige slutninger bliver pejlemærker i en oplevelse, hvor krigens konsekvenser arbejdes helt ind under huden på spillerne.
Augusta's Shadow
De fallerede helte genopdager sig selv gennem et kompas, der belønner udvikling af rollen med flere evner i scenariets nådesløse kampsystem, hvilket kræver store ofre og holder spillerne på tæerne, når den sidste sten trækkes, og oprøret mod Augusta afgøres.

Deltagernes Pris

Teddy Says Hide
(Delt andenplads)
Augusta's Shadow
(Delt andenplads)
Children of Dunsain
(Tredjeplads)

Bedste Roller

Augusta's Shadow
Fire kårdesvingende kvinder og en mand med mystiske kræfter er fanget mellem fortidens tunge valg og muligheden for at sone dem i nutiden. Rollerne er sympatiske og nuancerede, og spillerne får chancen for at udforske og udvikle dem i spændingsfeltet mellem hvem de var, og hvem de er blevet.
And I Lost My Fangs …
Scenariet tilbyder en palet af lettilgængelige roller, der lader spillerne udleve deres vildeste vampyrfantasier fra populærkulturen, uanset om de handler om føling af følelser, intens creepiness eller at være Raven fra Fyn.
Brasst Issinn
Hvert eneste ord i de kompakte roller er fyldt med stolthed og nag, der tvinger dem fremad mod et uundgåeligt klimaks, når spillerne sammen skaber den fælles fortid, og konflikten til sidst eksploderer.
Distance
Tre græsenker prøver at få hverdagen til at fungere, mens deres mænd er i Afghanistan. Relationen mellem dem og deres mænd er det, der får scenariet til at leve, og alle roller fremstår som spilbare symboler på den fjerne krig.
Hope Was the Last Thing in the Box
Canadas turbulente fortid udkrystalliseres i fire smukke tabere, der har mistet alt, men som finder håb. Rollerne er nedbrudte, fyldt med fejl og alligevel så sympatiske, at man inderligt ønsker at se dem lykkes og beholde håbet.

Specialprisen

Hope Was the Last Thing in the Box
En klar og gribende forfatterstemme videregiver det særprægede scenarie og gør, at spillederen ikke kan lægge det fra sig før sidste appendiks er læst. Man sidder tilbage med gåsehud og et brændende behov for at se scenariet blive spillet, så man kan få svar på dets centrale spørgsmål.
Model Protectorates
Mellem akterne bliver fortællingen udviklet gennem cue cards, der giver spillerne stor indflydelse på alt det, der ikke udspilles på gulvet. Kortene er innovative, interessante og essensen af en story board teknik, der også kan bruges i mange andre scenarier.
Sargasso: The Daughters of Clio
Et gennemført eksperiment med tid i rollespil. Realtime elementet og Chrono-varsleren leger med både fortid, nutid og fremtid og tvinger spillerne til at tage svære beslutninger, mens uret tikker og beskederne fra fremtiden komplicerer alting, når et nyt kvarter truer.
Teddy Says Hide
Tæppet trækkes væk under rollen Mor, når scenariet midtvejs introducerer et nyt virkemiddel, der på forbilledlig vis rammer den frygtelige dobbelthed, der kan være i et voldeligt parforhold. Det er ubehageligt, grænseoverskridende, realistisk og fedt.
Six Months, Three Days
Et unikum af spillederløst rollespil, hvor manglen på spilleder er nødvendig for at kunne få scenariets mission til at lykkes. Alt fra formidling til form arbejder sammen med det spillederløse format og giver et scenarie, der går længere med intimitet, end det er set før.

Bedste Fortælling

Six Months, Three Days
En poetisk kærlighedshistorie om de eneste to mennesker, der kan se ud i fremtiden. Fortællingen lader spillerne bruge rollernes evner til både at nyde det magiske øjeblik og frygte forholdets endeligt, der langsomt kommer nærmere, som månederne og dagene rinder ud mellem hænderne på dem.
Naked as We Came
Scenernes poetiske minimalisme og den skarpe præmis lader spillerne investere deres egne følelser i oplevelsen. En eviggyldig fortælling om lykkelig kærlighed bliver gjort personlig i et scenarie, der både rammer hjerte og tårekanaler.
Deranged
Rammefortællingen om den vanvittige Schumann er både udgangspunkt og alibi for at spillerne kan arbejde aktivt med den døende mands minder. Schumanns sidste symfoni udspiller sig i deres hænder, når scenerne sættes, genbesøges og væves sammen.
Hope Was the Last Thing in the Box
Den lille fortælling om fire nedbrudte menneskers rejse gennem Canada er samtidig den store fortælling om det splittede land. Tre velvalgte scenetyper fortæller, hvordan en fejlet nationalhelts benprotese og et langt løb mod havet måske kan bringe håb til en håbløs verden.
Augusta's Shadow
En episk fortælling om ære, svigt og sammenhold udspilles i både fortid og nutid i en verden med svævende øer og flyvende skibe. Rollerne får muligheden for at rette op på deres fejl og endelig fuldføre det oprør, der vil styrte Augusta ned i afgrunden én gang for alle.

Bedste Formidling

Distance
Et studie i overskuelighed, der giver det fulde overblik efter en enkelt gennemlæsning. Det centrale tema om Afstand og Nærhed gennemsyrer hele teksten og sørger for, at både spilleder og spillere kan forholde sig til alt fra krigen i Afghanistan til akavet sex via Skype.
Naked as We Came
Den knivskarpe scenarietekst leverer præcis, hvad man har brug for uden et ords overflødigt udenomssnak. Scenariet er formidlet med et klart fokus på brugen under spil, og den lækre indpakning understreger musikkens centrale betydning.
Grotesque
De mange lag i Mathias Grøndums opgør med fortiden pakkes pædagogisk ud gennem en forbilledligt opbygget tekst, der også sikrer, at spilleder kan bevare overblikket, når kampen om fame først går i gang.
Isabelle
Mørkt. Sensuelt. Potent. Fortællingen om længslen efter den ældgamle vampyr Isabelle leveres med den helt rigtige blanding af patos og klarhed, der både formidler de store følelser og det Vampire-inspirerede system, så Mark Rein [Her skal der være en dims] Hagen ville græde blod af begejstring.
Augusta's Shadow
En fantasyverden, et spilsystem og to fortællelag præsenteres på kort plads og efterlader læseren fuldt klædt på til at afvikle scenariet, mens formidlingen stiller skarpt på rollernes udvikling gennem kompasnåle og velvalgte illustrationer.

Bedste Brætspil

Hivemind
Et rumskib glider gennem verdensrummet, indeholdende en fragmenteret AI. Kamprobotterne farer forvirrede rundt på gangene, laserstråler flyver gennem luften, og frygtindgydende aliens er på jagt efter den dyrebare last af sovende kolonister.

Hivemind nomineres for at være et spændende bud på et co­op spil. Her spiller man ikke den røde robot, men evnen til at gå til venstre. Og hvis ikke ’gå nordpå’­modulet husker sin opgave, er der intet ’skyd’­modulet kan gøre for at redde fejlen.

”I rummet må ingen høre dig skrige.”

A spaceship glides through space, containing a fragmented AI. Combat Droids race about in confusion in the corridors. Laser beams fly through the air and terrifying aliens search for the precious cargo of sleeping colonists.

Hive Mind is nominated as an interesting take on a co­op game. Here you're not playing the red robot, but the ability to go to the left. And if the 'go north' module does not remember his task, there is nothing the 'shoot' module can do to save the error.



”In space, nobody is allowed to hear you scream.”
And then the sky turned dark
I landsbyen er maden sparsom og ulykkerne kommer væltende. Alligevel må hver familie forsøge at få lavet våben, så deres personlige helt kan slå tyveknægte, bjørne og andre fjendtlige dyr ihjel, inden de angriber familien og ødelægger håbet om overlevelse.

And then the Sky turned Dark nomineres for den innovative idé, med to separate men indbyrdes afhængige spil. Spillene taler til to forskellige spillertyper, som begge skal træffe en række valg (og fravalg), der får konsekvenser, og er med til at sætte en dyster stemning.

”Hvor kom den ulv fra? Alt håb er ude!”


In the village food is scarce and accidents are coming in droves. Still, each family tries to get weapons made, so their personal hero can beat bandits, bears and other hostile animals to death before they attack the family and destroy all hope of survival.

And then the Sky Turned Dark is nominated for its innovative idea, with two separate but interdependent games. The games cater to two different types of players, both of which must make choices, which will have consequences, and which help to set a somber mood.

"Where did the wolf come from? All hope is lost! "
Burning Rome
Antikkens imperier og folkefærd sætter scenen for dette episke strategispil. Har du jernviljen til at føre elefanter over alperne, foretrækker du langsom strategisk fremrykning, eller skal dine fjender chikaneres af konstante guerillaangreb? De strategiske valg er dog kun indledningen til den taktiske kamp hvor dine hæres styrker og svagheder testes i brutale træfninger på slagmarken.

Spillet nomineres for at kombinere dilemmaerne fra worker placement, area control og deck­building i et spil for alle der elsker kombinationen af strategi og taktik i antikkens mange krige. Spillet tager de svære valg fra tre kendte genre og kombinerer dem på en hidtil uset måde.

”Sir... they have elephants!”


Ancient empires and people set the stage for this epic strategy game. Do you have the iron will needed to drive elephants over the Alps? Do you prefer slow strategic advance or should your enemies be harassed by constant guerrilla attacks? The strategic choice is only the beginning of the tactical combat where your armies’ strengths and weaknesses are tested in brutal skirmishes.

The game is nominated for combining the dilemmas of worker placement, area control, and deck­building in a game for everyone that loves the combination of strategy and tactics in the many wars of history. The game takes the hard choices from three well­known genres and combines them in an unprecedented way.

”Sir... they have elephants!”
Sneglefart
Du troede det ikke, men der er fart over feltet i baghaven, når sneglene skal afgøre ugens ræs. Det er ikke uden forhindringer, for der er kål, champignoner og tudser i haven, og uden de rigtige kort på hånden, går selv den mest drevne snegl i stå. Symbolgenkendelse og deck­building kombineres til et sjovt spil om at blive den bedste ræser.

Sneglefart er nomineret for at være et stilrent spil, der leverer en ny vinkel på racer­spil, med en hurtig mekanik der gør sig godt til genren. Reglerne og udtrykket passer godt sammen, spillerne morer sig og det accepteres nemt, at snegle ræser gennem haven i turbofart.

”Hvis nu jeg ræser over kålen, æblet og tudsen, så hjælper muldvarpen mig til førstepladsen!”


You wouldn't believe it, but there is a need for speed in the backyard when the snails determine the winners of the week’s races. It is not without obstacles, because there are cabbages, mushrooms and toads in the garden, and without the right cards in

hand, even the most driven snails stalls. Symbol recognition and deck­building combine into a fun game to be the best racing snail.

Snail’s race is nominated for being a stylish game that delivers a new angle on the racing game with a fast mechanic that fits the genre. The rules and premise match well, the players enjoy themselves and it is easy to accept that the snails are racing through the garden at turbo speed.

"If I run the cabbage, the apple and the toad over ­ then the mole will help me to first place!"
Unwanted
Beskyt din kiste og dine skatte fra gravrøverne med alle de midler du kan. Som spøgelse lokker du med narreguld, låser eller åbner døre, bruger elektromagnetiske felter og flytter rundt på trapper. Eller måske viser du dig foran dem og lader dem løbe skræmte.

Unwanted nomineres for det velfungerende programmeringsspil, der passer til sit tema. Spillet er let tilgængeligt med gode illustrationer, hvor lette delelementer bliver til en kompliceret sammenhæng.

”Uuuuuuhhhhhhh!”


Protect your coffin and your treasures from grave robbers with all the means available to you. As a ghost, you try to beckon them with fool's gold, lock or unlock the doors, use electromagnetic fields and move around the stairs. Or maybe you show yourself in front of them and let them run away scared.

Unwanted is nominated for the well­functioning programming game that fits its theme. The game is easily accessible with good illustrations making easy elements become a complicated whole.

”Uuuuuuhhhhhhh!”

Den Gyldne Svupper

Michael Brunø Laursen

Lady

Trigger Warning
"Glade Minder" som var scenariets oprindelig titel vandt Lady for scenarieskrivningskonkurrencen. Oliver Nøglebæk fik lov til at tage hans helt egen lakseviolator med hjem.

Det Gyldne Æg

Organizers

Scenarieskrivningskonkurrencedommer Danny Meyer Wilson
Scenarieskrivningskonkurrencedommer Simon James Pettitt
Afslutningsfest Lars Vilhelmsen
Aktiviteter Elias Helfer
Bar Kenneth Juhl Hansen
Brandvagt Anne Vajnø Jeppesen
Brandvagt Asbjørn Lassen
Brandvagt Ezekiel No Castor Borg
Brandvagt Jakob Spicker
Brandvagt Jeppe Fiig
Brandvagt Joan Ladekjær Ingwersen
Brandvagt Magnus Kjær Jørgensen
Brandvagt Maria Føns Dissing
Brandvagt Michael Mørk
Brandvagt Mikkel Justesen
Brætspilscafé Morten Andersen
Brætspilsottodommer Andreas Ravn Skovse
Brætspilsottodommer Jakob Givskud
Brætspilsottodommer Jeanette Pinderup
Brætspilsottodommer Troels Rohde Hansen
Brætspilsottooverdommer Rikkelara Nielsen
Bunker, HR Bo Thomasen
Cafe Pia Wiid Jakobsen
Designer-brætspil Mads Havshøj
Designer-brætspil Rasmus Ragnvald Olofsson
Dirt Busters Lisa Iversen Damm
Dirt Busters Søren Ligaard Hald
El-ansvarlig Mikkel Westh
Fastaval BrainFood Cecilie Juel Greis Fakkelskov
Fastaval Junior Maya Krone
Fastaval Junior Mette Finderup
Fastavappen (app) Troels Thylstrup
GDS Anne Serup Grove
General Ole Sørensen
Grafisk design og logo Henrik Maegaard
Holdlægning Anders Frost Bertelsen
Holdlægningsdomptør Martin Lindhardt
Holdlægningsdomptør Simon Steen Hansen
Indkøb Martin Lindhardt
Info Bjarke Thomsen
Info Christian Antonsen
Info Frederik Rungø Johansen
Info Karina Kraft
Info Lind Brøchner-Nielsen
Info Mark Buje Hein Sørensen
Info Mathias Østrup Jensen
Info Nynne Brandt
Infoboss Anders Gerlev Hansen
IT og database Peter Lind
Kiosk Ida Kirstine Jensen
Kiosk Karen Bech Sørensen
Kiosk Katrine Lynge Egholm
Kommunikation Anna Emilie Groth
Kommunikation Elias Helfer
Kommunikation Peter Brichs
Køkkenansvarlig Astrid Sigaard Andersen
Magic Olaf Johansen
Major setup Jonas Rassing
Morgenmad Jens Peder Nielsen
Opvaskeboss Maj Kondrup
Opvaskeboss Peter Just Jensen
Otto Channel (TV) Danni Christensen
Otto Channel (TV) Gustav Eliasson
Otto Channel (TV) Joachim Dittman Jepsen
Otto Channel (TV) Jonathan "Owen" Vesth
Otto Channel (TV) Jost L. Hansen
Otto Channel (TV) Mai Hedegaard
Otto Channel (TV) Mette Carlsen
Otto Channel (TV) Natascha Lerche-Jensen
Otto Channel (TV) René Bokær
Otto Channel (TV) Tora de Boer
Ottodommer Asbjørn Olsen
Ottodommer Nynne Søs Rasmussen
Ottodommer René Toft
Ottodommer Simon Steen Hansen
Ottodommer Tina Heebøll Arbjørn
Ottooverdommer Klaus Meier Olsen
Ottoproduktion Mads Havshøj
Scenarier Marie Wolfsberg Oscilowski
Scenarier Troels Ken Pedersen
Scenarieskrivningskonkurrenceboss Thais Laursen Munk
Service Henrik Krøjmand
SMS og IT-troubleshooter Peter Brodersen
Spillederansvarlig Edin Janković Šumar
Spillederansvarlig Martin Horn Pedersen
Tilmeldingssystem Kristoffer Mads Sørensen
Trucker Peter Søgaard Rasmussen
Ungdomslounge Benjamin Engel-Andreasen
Ungdomslounge Line Philipson
Warhammer 40K Asbjørn Odsten Boel Christensen
Warhammer 40K Aslak Lynæs Stenkilde
Webmaster Alex Uth
Æresottodommer Anna Sigrid Pii Aunkilde
Æresottodommer Gaffa Brandt
Æresottodommer Jesper Heebøll Arbjørn
Æresottodommer Kristoffer Rudkjær
Æresottodommer Lars Kaos Andresen
Æresottodommer Nina Runa Essendrop

Trivia

Links



Send corrections for this page